    From: "grabarz" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Donos
    Date: Thu, 24 Oct 2002 10:54:44 +0200

    Dzięki za pomoc, ale...
    Trochę namieszałem, ale tak kolega przedstawił mi sprawę przez telefon.
    Wczoraj spotkałem się z nim i uzyskałem "nieco" inne informacje.
    Chyba powinienem zacząć nowy wątek...
    Szef kolegi jest właścicielem szkoły jazdy.
    Któregoś pięknego dnia odbyło się spotkanie innych właścicieli,
    na którym ustalono ceny, jakie będą pobierane od uczących się jeździć.
    Zdaje się, że w naszym kraju takie ustalenia to standard.
    W opisywanej przez mnie sytuacji jeden z niezadowolonych właścicieli
    (oferował do tej pory najniższe ceny) złożył donos do Urzędu
    Antymonopolowego. Donos wyglądał tak, jak notaka, którą opisałem.
    I tu rodzi się pytanie - CO DALEJ?

    Przepraszam za zamieszanie i... czekam na pomoc.
    grabarz