  • 11. Data: 2004-08-18 19:06:49
    Temat: Re: Doniesienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa - wzor
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cfvura$587$1@inews.gazeta.pl...

    > A prokuratura umozy sledztwo jesli ja o tym poinformuje? (o zwrocie
    > pieniedzy)

    Najczęściej tak - warunkowo, czyli sprawca jest ukarany jakoby. Jeśli nawet
    nie zrobi tego prokuratura, to sąd złagodzi karę do minimum.

  • 12. Data: 2004-08-18 20:58:39
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

    > Witam

    donosicielstwo nie jest tym, co lubimy najbardziej.

  • 13. Data: 2004-08-18 21:49:30
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

> [...]
    nawet
    > nie zrobi tego prokuratura, to sąd złagodzi karę do minimum.

    Dzieki, mam nadzieje ze wszczecie postepowania zadziala prewencyjnie i
    dostane to co moje :( Bo jak narazie od miesiaca grzecznie prosze i nic. Jak
    w sciane :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2004-08-19 04:26:36
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Najczęściej tak - warunkowo, czyli sprawca jest ukarany jakoby.

    Jeśli zarzut dotyczy podstawowej formy oszustwa z art. 286 § 1 k.k. (a
    nie np. wypadku mniejszej wagi z art. 286 § 3 k.k.) to warunkowe
    umorzenie nie jest dopuszczalne z uwagi na zbyt wysokie zagrożenie
    ustawowe (do 8 lat pozb. wolności)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-08-19 04:58:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Najczęściej tak - warunkowo,

    Jeśli zarzut jest z art. 286 § 1 k.k. to warunkowe umorzenie
    postępowania jest niedopuszczalne z uwagi na zdecydowanie zbyt
    wysokie zagrożenie ustawowe (do 8 lat pozbawienia wolności)
    Warunkowo umorzyć można co do zasady sprawę o czyn zagrożony
    karą do 2 lat p.w. (wyjątkowo do 5 lat p.w. kiedy sprawca pojednał się
    z pokrzywdzonym)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2004-08-19 12:56:52
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    BTW w przypadku zalcznikow (umowy, pism itd) mam dolaczyc do zawiadomienia
    orginaly czy kopie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2004-08-19 15:14:27
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > BTW w przypadku zalcznikow (umowy, pism itd) mam dolaczyc do zawiadomienia
    > orginaly czy kopie?

    A i jeszcze jedno. Ponumerowac te zalacziki olowkiem? Zeby bylo wiadomo co
    jest co ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 18. Data: 2004-08-19 19:20:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Najczęściej tak - warunkowo,

    Warunkowe umorzenie postępowania przy zarzucie z art. 286 § 1 k.k.
    jest wykluczone z uwagi na zbyt wysokie zagrożenie ustawowe za taki
    czyn (do 8 lat pozbawienia wolności)

    Aby rozmawiać o warunkowym umorzeniu musiałby być co najwyżej
    zarzut z art. 286 § 3 k.k. (wypadek mniejszej wagi do oszustwa)

    -> http://usenet.pomocprawna.info