  • 11. Data: 2006-06-17 17:41:04
    Temat: Re: Domek na ogródkach dzialkowych i prawa do niego
    Od: "Joanna" <l...@p...onet.pl>

    Witam.Czytam to co jest napisane i po pierwsze w tej chwili nie ma cos
    takiego co sie zwie dzialkami pracowniczymi tylko dzialki rodzinne po drugie
    mozna postawicm domek drewniany i sa na to dokladne przepisy jaki to moze
    byc domek .Poza tym jak beda zabierac dzialke to bedzie odszkodowanie za to
    co na niej jest .Psiadam taka wlasnie dzialke w Warszawie 400m.Pozdrawiam
    .Joanna
    Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
    .com...

  • 12. Data: 2006-06-18 15:02:07
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl>

    Użytkownik "Joanna" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...
> [...]
    > co na niej jest .Psiadam taka wlasnie dzialke w Warszawie 400m.Pozdrawiam
    Witam
    po pierwsze przeksztalcenie POD /Pracowniczych Ogrodow Dzialkowych/ w ROD
    /Rodzinne Ogrody Dzialkowe/ jest okreslone ustwa o ROD. Ten okres
    przeksztalcenia jest tez okreslony w ustawie.
    Nie ma takiego przepisu, ze altany na terenie ROD maja byc drewniane.
    Okresla to prawo budowlane, zgode na budowe altany wydaje zarzad. Jezeli na
    Twoich dzialkach mozna budowac tylko altany drewniane, to wynika to tylko z
    uchwaly walnego zgromadzenia.
    Pozdrawiam
    MarekF