  • 1. Data: 2005-08-12 11:25:30
    Temat: Do praktyków - procedurki z apelacją
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Krótkie pytanie: strona złożyła apelację po przegranym procesie cywilnym. Tekst
    apelacji sąd przysłał drugiej stronie z pouczeniem, że może się w ciągu 14 dni
    ustosunkować. 14 dni minęło 2 dni temu (odbiorca jest trochę mało rozgarnięty i
    był zbyt duży upał :). Czy jest sens wysyłać pismo ze swoim stanowiskiem? Czy
    sąd je w ogóle uwzględni? Chodzi o praktykę a nie przepisy. Bardzo proszę o
    podpowiedź, w apelacji są takie głupoty, że aż żal się nie ustosunkować.

    (BTW to jest dalszy ciąg sprawy "upierdliwa dłużniczka")

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-08-12 11:47:41
    Temat: Re: Do praktyków - procedurki z apelacją
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Czapla napisał(a):
> [...]
    > był zbyt duży upał :). Czy jest sens wysyłać pismo ze swoim stanowiskiem?

    tak

    > Czy
    > sąd je w ogóle uwzględni? Chodzi o praktykę a nie przepisy.

    a to zależy co w nim będzie ;)

    > Bardzo proszę o
    > podpowiedź, w apelacji są takie głupoty, że aż żal się nie ustosunkować.

    więc trzeba napisać pismo :)

    KG

  • 3. Data: 2005-08-12 12:09:41
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > tak

    Wielkie dzięki!!

    > a to zależy co w nim będzie ;)

    Różności. Np. wyjaśnienie, że pacjentka musi płacić za wodę, nawet jeśli
    faktycznie nie mieszka w swoim mieszkaniu. Bo tam liczniki są i nikogo nie
    obchodzi, że nie wymieniła uszczelek i wykapało jej 93 wanny wody... (w głowie
    się nie mieści, ale ona naprawdę uważa inaczej).

    > więc trzeba napisać pismo :)

    Już napisane. Czy starać się przeciągać sprawę? (bo dziennie wali klientce 5,50
    zł. samych odsetek...)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2005-08-13 07:23:03
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Czapla <k...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    . Czy starać się przeciągać sprawę? (bo dziennie wali
    > klientce 5,50 zł. samych odsetek...)

    A masz pewność, że uda Ci się zobaczyć te pieniądze?
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 5. Data: 2005-08-13 23:08:17
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A masz pewność, że uda Ci się zobaczyć te pieniądze?

    Oczywiście!
    Sprawa jest prosta, należność nie przedawniona, w Sądzie Rejonowym poszło jak
    po maśle a komornik też ma z czego ściągać.
    Poza tym w apelacji nie dość, że są kompletne bzdury, to jeszcze pacjentka
    napisała, że Sąd był stronniczy.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2005-08-14 10:46:17
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Czapla napisał(a):

    > pacjentka
    > napisała, że Sąd był stronniczy.

    skoro wygrałeś, to był stronniczy,
    na Twoją korzyśc.

    Zapewne wynikało to z faktu, że prawo też było po Twojej stronie, ale to
    nie zmienia w niczym powyższego. :D

    (Gdy ja ostatnim razem widziałem stronniczy sąd, to niestety "zapomniał"
    on o kilku przepisach kpc i kp - zobaczymy co na to okręgowy)

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911