  • 1. Data: 2004-02-06 12:37:09
    Temat: Dniówki obrachunkowe do podstawy emerytury ?
    Od: Bea<b...@w...pl>

    ZUS nie chce mi zaliczyć okresu lat przepracowanych w rolniczej
    spółdzielni produkcyjnej. W okresie tym dostawałam wynagrodzenie
    liczone jako dniówki obrachunkowe. Czy ktoś wie jak zrobić aby
    zaliczono ten okres do okresu liczonego do emerytury?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-10 09:50:30
    Temat: Re: Dniówki obrachunkowe do podstawy emerytury ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Bea wrote:

    >+ ZUS nie chce mi zaliczyć okresu lat przepracowanych w rolniczej
    >+ spółdzielni produkcyjnej.

    ...a *z jakiego powodu* ?

    - "to się nie liczy do okresu zatrudnienia"
    - "ale Pan nie ma dowodów"
    - "tych dowodów nie uznajemy"
    - "jednocześnie pracował Pan gdzie indziej"
    - ...[wymysleć jeszcze z 5 innych powodów]

    Ty myślisz że grupa korzysta z wróżek ? Mylisz się :)

    pozdrowienia, Gotfryd