  • 1. Data: 2016-07-14 21:01:21
    Temat: Decyzja UM
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Decyzja opatrzona jest takim oto dopiskiem.

    "Od niniejszej decyzji Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do
    Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za moim pośrednictwem, w
    terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

    Przed upływem terminu do wniesienia odwołania decyzja nie ulega
    wykonaniu, a wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje jej wykonanie."

    14 dni jeszcze nie minęło, mogę już działać na podstawie tej decyzji czy
    jeszcze nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-07-15 00:32:19
    Temat: Re: Decyzja UM
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-07-16 o 21:01, Mateusz Bogusz pisze:

    > 14 dni jeszcze nie minęło, mogę już działać na podstawie tej decyzji czy
    > jeszcze nie?

    Nie. Jest nieprawomocna i ktoś może wnieść sprzeciw.

  • 3. Data: 2016-07-15 07:37:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jeżeli jesteś jedyną osoba, która mogłaby decyzję zaskarzyć, to IMHO możesz złożyć
    oświadczenie o rezygnacji z tego prawa.
    W cywilnym to działa - w administracyjnym też?

    -----

  • 4. Data: 2016-07-15 07:46:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-07-16 o 07:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeżeli jesteś jedyną osoba, która mogłaby decyzję zaskarzyć, to IMHO
    > możesz złożyć oświadczenie o rezygnacji z tego prawa. W cywilnym to
    > działa - w administracyjnym też?

    Działa z automatu i wówczas jest inne pouczenie. Mniej więcej (z głowy),
    że "Decyzja jako zgodna z wnioskiem strony podlega natychmiastowemu
    wykonani".

  • 5. Data: 2016-07-15 21:48:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie. Jest nieprawomocna i ktoś może wnieść sprzeciw.

    Tak też przypuszczałem, dziękuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz