  • 11. Data: 2018-02-12 15:54:00
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska [kolejny popis rządowej nagrodowej pazerności]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> pisze:
    > http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/tylko-w-se-giga
    ntyczne-nagrody-dla-rzadu-pis_1039686.html

    > Szok! Aż 1,5 miliona złotych! - taką zawrotną sumę nagród w 2017 roku
    > przyznała swoim ministrom premier Beata Szydło (55 l.) i jej następca
    > Mateusz Morawiecki ( 50 l.)! Obydwoje również dostali sowite premie,
    > ale najwięcej otrzymał ówczesny minister spraw wewnętrznych i
    > administracji Mariusz Błaszczak (49 l.) - gigantyczne 82,1 tys zł!
    > [...]

    Za PO PRAWO było w tym zakresie lepsze?
    TAK => Jakie PRAWO sami wprowadzili że zgarnąć te nagrody?
    NIE => Jakie PRAWO złamali?

    Było *wiele* okazji się przyzwyczaić do
    "Miało być lepiej a wyszło jak zwykle".

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-02-12 16:54:43
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 14:27:22 +0100, Marek napisał(a):

    > Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą lub Onet,
    > to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian zaszło w Polsce.

    Kupili cię za 500? Coś o łamaniu konstytucji przez prezia co na nią
    przysięgał to słyszałeś, czy w twoich kręgach na takie duperele się nie
    patrzy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2018-02-12 21:03:17
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją [Was: Dbają o swoje dupska]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    > [...]
    > Kupili cię za 500? Coś o łamaniu konstytucji przez prezia co na nią
    > przysięgał to słyszałeś, czy w twoich kręgach na takie duperele się nie
    > patrzy?

    Jak rozumiem rządy PO (osiem lat) po rządach PiS (2 lata) miały głęboko
    w dupie łamanie jakiejś innej konstytucji w Starych Kiejkutach za SLD?
    [ *konstytucyjne* zakazy: 1) tortur 2) bezprawnego pozbawienia wolności]
    Ważność tej Konstytucji nie została ustalona raz na zawsze gdy
    Trybunał Konstytucyjny dał czas Sejmowi na dostosowania byle
    konstytucyjki do Umowy Międzynarodowej? (Europejski Nakaz Aresztowania).

    Jak się WTEDY miało konstytucje głęboko w dupie to teraz pierdolenie
    jaka to niby ma być ważna brzmi bardzo mało przekonująco i BARDZO
    koniunkturalne.

    BTW Warto także nie zapominać że zakaz aborcji ufundował nam (także)
    Trybunał Konstytucyjny [1]. Warto nie zapominać przed czym ta instytucja
    nas obroniła bez udziału PiS. "Czarne Marsze" broniły takiej instytucji?

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja_w_Polsce#Nowel
    izacja_ustawy_dopuszczaj%C4%85ca_przerywanie_ci%C4%8
    5%C5%BCy_z_przyczyn_spo%C5%82ecznych_i_jej_uchylenie

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-02-12 21:10:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 14:49, Olin pisze:

    > Nie mam wątpliwości, że ormowcy dobrej zmiany są zadowoleni z obecnego
    > rządu. Przy innym za trollowanie płacono by im mniej.

    Ormowcy byli zadowoleni z poprzednich rządów, na aktualne narzekają.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-02-12 21:20:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 11:02, Marek pisze:
    ntyczne-nagrody-dla-rzadu-pis_1039686.html

    > Przynajmniej coś robią dla Polski, a nie jak złodzieje z mafii PO/PSL
    > tylko kradli i działali na szkodę Polski,
    > a w nagrodę za rozpieprzenie polskiej gospodarki, główny szkodnik her
    > Tusk dostał od swojej przełożonej Merkel
    > posadkę w Brukseli, gdzie nadal szkaluje Polskę. Najgorsze jest to, że w
    > Polsce ma nadal swoich zwolenników
    > wśród wyborców. Głupi ludzie.

    To wszystko jest takie popieprzone, ze sama już nie wiem co jest przwdą
    a co fałszem.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-02-12 21:28:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 11:18, Tomasz Kaczanowski pisze:
    ntyczne-nagrody-dla-rzadu-pis_1039686.html

    > rozdawanie sobie nagród, to nie jest "coś robienie" Bo na razie, tak jak
    > i poprzednia ekipa, nie zrobiła nic dobrego...Na razie robią zmiany dla
    > zmian (poprzednia ekipa znowu miała politykę "cieplej wody w kranie")
    > Nie wiadomo co gorsze...

    Nie wiadomo :-(

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-02-12 21:55:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 21:03:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jak się WTEDY miało konstytucje głęboko w dupie to teraz pierdolenie
    > jaka to niby ma być ważna brzmi bardzo mało przekonująco i BARDZO
    > koniunkturalne.

    Co ma piernik do wiatraka? Czy z faktu że PO ma grzechy na sumieniu ma
    wynikać że łamanie konstytucji przez Dudę czy Szydło jest mniej
    nachalny? A poza tym, miałeś powiedzieć co dobrego PIS zrobił dla kraju.
    Jakoś ciężko ci idzie. Ja mogę ci wyliczyć grzechy PIS-u bez trudu.
    Chcesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2018-02-12 22:35:01
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, w <p5ron8$giv$1@node2.news.atman.pl>, Marek
    <t...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    i działali na szkodę Polski,
    > a w nagrodę za rozpieprzenie polskiej gospodarki, główny szkodnik her Tusk dostał

    Chyba za dużo propagandy ostatnio przyswoiłeś.

  • 19. Data: 2018-02-12 22:41:24
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Feb 2018 14:27:22 +0100, w <p5s4nq$rff$1@node2.news.atman.pl>, Marek
    <t...@f...pl> napisał(-a):

    > Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą lub Onet,
    > to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian zaszło w Polsce.

    To może nas oświecisz?
    Zacznij od hmmm np. Zalewskiej i jej totalnego spierd**** edukacji tzn.
    sukcesów w reformowaniu.
    Sukcesy na polu polityki zagranicznej i oraz w MSW też fajnie byłoby pokazać,
    bo nagrody dostali sowite :)

  • 20. Data: 2018-02-12 22:43:39
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Feb 2018 14:43:38 +0100, w <p5s5mn$sg9$1@node2.news.atman.pl>, Marek
    <t...@f...pl> napisał(-a):

    > czego oczywiście nie mogą powiedzieć ci obywatele, którym
    > obecny rząd zabrał przywileje (byłym UB/SB-kom)

    O przepraszam -- żonie Kiszczaka nie zabrał. Ciekawe czemu :)

    > i ukrócił złodziejskie
    > przekręty.

    Ile dawki propagandy TVPis łykasz dziennie, że takie pierdoły powtarzasz jak
    papuga?