  • 1. Data: 2004-01-11 22:16:05
    Temat: DG na wsi-Jakies korzysci?
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam Szanowna Grupe,

    Mam zamiar prowadzic DG na wsi chociaz zarejestrwana jest ona w miescie...
    Zaklad bedzie na wiosce a biuro w miescie...Czy sa jakies mozliwosci
    uzyskania czegokolwiek od Naszego Cudownego Panstwa na ten cel?
    A jesli tak to czego i gdzie?

    Pozdrawiam serdecznie,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-01-12 01:08:59
    Temat: Re: DG na wsi-Jakies korzysci?
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaklad bedzie na wiosce a biuro w miescie...Czy sa jakies mozliwosci
    > uzyskania czegokolwiek od Naszego Cudownego Panstwa na ten cel?

    a gdzie jestes zameldowany?

    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-12 21:09:21
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>