  • 11. Data: 2017-10-14 14:50:27
    Temat: Re: Czy wy też tak macie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-14 o 02:38, witek pisze:

    > Nie.
    > Ma prawo go nie rozpatrzeć itp itd, np z powodu braków formlanych.
    > Wystarczy, że się nie podpiszesz.
    > Ale przyjąć musi. Od tego jest poczta.
    > A najlepiej epuap.
    > Wowczas w ogóle nie dyskutują a wręcz uprzejmie same dzwonią.

    A jak widzisz taką sytuację:
    Organ/urząd wzywa Cię na komisję, która sam powołał i przed którą musisz
    się stawić bo jak nie to coś tam. Dzień przed terminem stawienia dzwonią
    do Ciebie, że coś tam jest nie teges z papierami i terminami(nie
    przyznają się, że ich winy) i że lepiej żebyś się na komisji nie stawiał
    bo i tak Cię nie "przyjmą".
    Z powodów różnych zjawiasz się jednak na tej komisji a tam:
    - nikt z Tobą gadać nie chce, no bo przecież dzwonili
    - nikt Ci nie chce potwierdzić na piśmie, że zjawiłeś i byłeś mimo że z
    winy organu posiedzenie komisji się nie odbyło.

  • 12. Data: 2017-10-14 14:56:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-10-17 o 14:50, nadir pisze:

> [...]
    > - nikt Ci nie chce potwierdzić na piśmie, że zjawiłeś i byłeś mimo że z
    > winy organu posiedzenie komisji się nie odbyło.

    Zażądaj zwrotu kosztów stawiennictwa - miałeś wezwanie - i będą musieli
    na piśmie odmówić z uzasadnieniem. Będzie i potwierdzenie stawiennictwa
    i powód nieodbycia się czynności, a i może jednak dostaniesz pieniądze :-)

  • 13. Data: 2017-10-14 20:37:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-14 o 02:38, witek pisze:

    > Ostatnio miałem przyjemność odebrać telefon od naczelnika US z
    > informacją, że wysłał mi już naliczony podatek poleconym i ze wszystko
    > będzie w piśmie wyjaśnione i jakbym miał jakieś pytania jeszcze to podał
    > swoją komórkę.

    Teraz wywiad skarbowy będzie wiedział gdzie druty podłączyć :)

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2017-10-16 09:38:18
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

> [...]
    > informacją, że wysłał mi już naliczony podatek poleconym i ze wszystko
    > będzie w piśmie wyjaśnione i jakbym miał jakieś pytania jeszcze to podał

    Nazywasz się Mateusz Morawiecki czy po prostu Jarosław Kaczyński?

    Pozdrawiam,
    Wojtek