  • 1. Data: 2022-04-11 14:00:17
    Temat: Czy warto będzie ZMUSZAĆ do szczepień na kowid na sezon grypowy 2022/2023?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Na dziś wygląda że nie, ja jestem gotów postawić średnie pieniądze na to
    że to się nie zmieni.

    <demagogiczny-cynizm> Kto miał umrzeć na kowid to już
    (statystycznie) umarł. Populacja najbardziej wrażliwych została
    przerzedzona. </demagogiczny-cynizm>

    A szczepienia (dla chcących) *tuż przed* następnym sezonem grypowym
    warto już planować i (jeszcze powoli) systematycznie przygotowywać.
    [Od początku września?]

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-04-11 16:26:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Apr 2022 14:00:17 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]
    > <demagogiczny-cynizm> Kto miał umrzeć na kowid to już
    > (statystycznie) umarł. Populacja najbardziej wrażliwych została

    Chyba jeszcze nie calkiem.
    Patrz wyniki z grudnia, gdzie bylo u nas ~500 zgonow dziennie,
    a nawet z lutego, gdy ~250.
    No chyba, ze to nie Covid, ale "choroby towarzyszace".

    A chwilowo jakas taka sytuacja, ze moze nawet warto złapac Omikrona
    ... i nabrac naturalnej odpornosci.

    > A szczepienia (dla chcących) *tuż przed* następnym sezonem grypowym
    > warto już planować i (jeszcze powoli) systematycznie przygotowywać.
    > [Od początku września?]

    Jakos tak - od wrzesnia.

    Tylko ...
    -jak opracuja szczepionki na aktualną mutacje, to pewnie warto,
    -jesli nie opracują ... warto się kłuć czyms starym?
    przed cięzką postacia niby cos tam chronila ... przypomniec sie?

    J.