  • 1. Data: 2019-09-08 16:02:52
    Temat: Czy walnięcie w tytule "gwałt" gdy skazanie jest za "molestowanie seksualne" jest karalne?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Według logiki wyroku A. Michnik (za ojca) v. IPN jak najbardziej powinno
    być karalne [B]

    Trzy lata to jak dla mnie wygląda na KK-200 [A]. Jeśli 3 lata miałyby być
    za *gwałt* na 9 latku to jak by *OSTRO* opierdalał TVN za nie
    opublikowanie nazwisk sędziów którzy wydali taki haniebny wyrok.

    [A] https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/super
    wizjer-sad-biskupi-i-sekret-papieski,967379.html

    [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Ozjasz_Szechter#Sprawa
    _szpiegostwa_na_rzecz_ZSRR

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-09-08 16:23:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.09.2019 o 16:02, A. Filip pisze:
> [...]
    > za *gwałt* na 9 latku to jak by *OSTRO* opierdalał TVN za nie
    > opublikowanie nazwisk sędziów którzy wydali taki haniebny wyrok.

    Pozwij, sprawdzisz.

    --
    Shrek