eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]

  • 11. Data: 2018-05-17 04:19:46
    Temat: Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Zmieniasz temat.
    >
    > Shrek

    Tematu dyskusji nie zmieniam, najwyżej to już niezbyt na temat grupy *prawo*.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-05-17 04:29:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > uczestnikowi pomocy. Ochrona dobra (zycie, zdrowie, ruchomości etc.), itp.

    > Prawda, ale powyższego faktu to nie zmienia. Zresztą zgromadzenie było
    > zapewne legalne bo PÓŹNIEJSZY fakt manifestowania na nim jakiś-tam
    > tresci nie czyni samego zgłoszonego zgromadzenia nielegalnym. Publiczne
    > manifestowanie określonych treści jest nielegalne.
    >
    > I teraz Ty, jako praworządny uczestnik takiego marszu, widząc te treści,
    > i będąc swiadomym litery prawa, powinieneś przynajmniej porzucić to
    > towarzystwo a nie leźć, machac kijem czy wymachiwać inną szmatą.

    Ty jesteś idiotą który nie widzi gdzie jego interpretacje w kilku
    krokach zaprowadzą?

    Jak mi się wydaje dawniej demonstracje ONR były rutynowo zakazywane
    (nie dostawały zezwolenia). Potem przyszli geje którym marszu zakazano
    (we Wrocławiu?) i którzy wywalczyli prawo do manifestacji nie tylko
    sobie ale wszystkim, _także ONR_. Wiec jak sądzisz że na wyrzucaniu
    studentów "faszystów" z UW przez czujny aktyw profesorów się skończy to
    kulturalnie opisać cię nie potrafię.

    GW z panią Całą z ŻIH wywalczyła prawo do "manifestacji spontanicznych".
    Tylko sobie? Tych co spontanicznie chcieliby protestować przeciw
    wykładom kolejnego profesora majora KBW to prawo nie obejmie?

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2018-05-17 04:50:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ty jesteś idiotą który nie widzi gdzie jego interpretacje w kilku
    > krokach zaprowadzą?

    Jak bierzesz czynny udział w burdzie gdzie jej uczestnicy dopuszczaja
    się łamania prawa to spodziewaszz sie niby czego? Pójdziesz z kolegami
    faszystami na włam, demolkę albo pobijecie jakiegoś Żyda czy Araba to
    też twoja dupa pownna się ostać i będziesz skamlał na publicznych
    forach, że wolność twoją szkalują? Z całą pewnością z nas 2ch to nie ja
    jestem tu idiotą.

> [...]
    > sobie ale wszystkim, _także ONR_. Wiec jak sądzisz że na wyrzucaniu
    > studentów "faszystów" z UW przez czujny aktyw profesorów się skończy to

    Nie zrozumiałeś. Nigdzie nie napisałem, aby karać za udział w
    zgromadzeniach tylko dlatego, że sa pod sztandarem takim a nie innym.
    Odpowietrz się więc może zdziebko i staraj sie zrozumiec co zostało
    napisane.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-05-17 05:01:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > też twoja dupa pownna się ostać i będziesz skamlał na publicznych
    > forach, że wolność twoją szkalują? Z całą pewnością z nas 2ch to nie ja

    Czyli każdy student blokujący "niewłaściwy marsz" którego jakiś
    policjant oskarży o naruszenie swojej nietykalności cielesnej
    na podstawie logiki listu "czujnego aktywu profesorów" będzie
    podpadał to sankcje dyscyplinarne uczelni?

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2018-05-17 05:48:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > na podstawie logiki listu "czujnego aktywu profesorów" będzie
    > podpadał to sankcje dyscyplinarne uczelni?

    Jak dla mnie, to powinno być na zasadzie badania indywidualnych
    przypadków. Jeśli faktycznie złamał prawo, to moga byc sankcje
    dyscyplinarne. A jeśli ktoś uczestniczy w legalnym zgromadzeniu, gdzie
    manifestował zupełnie legalnie swoje poglądy, to oczywiście nie.

    No chyba, że status uczelni przewiduje i nazywa pewne zachowania
    niezaleznie od ich legalności. W końcu nie ma przymusu studiowania w
    konkretnym miejscu, a wybierając to konkretne miejsce student zgadza się
    przestrzegac pewnych ustaleń/regulaminów.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-05-17 09:32:43
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-16 o 09:03, A. Filip pisze:

    > Bo?

    Bo tak stanowi prawo.
    Między innymi Konstytucja, art.13
    KK art 256.

    > Bo policja ochraniała nielegalny marsz?
    > Jak policja ochraniała marsz to twoje króciutkie "bo mi się tak wydaje/chce"
    > nie czyni marszu nielegalnym.

    Bo jak policja ochrania złodzieja, to nie czyni, że złodziejstwo jest
    zgodne z prawem.

    > Podasz imię i nazwisko policyjnego przestępcy
    > który odpowiada za ochronę marszu przed dzielną "antyfaszystowską" blokadą?
    > Policja nie zawsze ma rację, ale powinna ją mieć przeważnie+.

    No więc właśnie. Policja nie zawsze ma rację i dlatego ochrania te
    marsze, a powinna zrobić coś innego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2018-05-17 09:46:52
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-16 o 21:29, A. Filip pisze:

    > Ostatnio to najwspanialsza "wolność akademicka" ma obejmować profesorów
    > marksistów ale nie studentów "faszystów".

    Słyszysz "Marks" i dostajesz klapy na oczach.
    Marks zmarł gdy Lenin miał 13 lat, a Stalin 5 lat.
    Teraz już wiesz dlaczego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2018-05-17 10:08:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Bo tak stanowi prawo.
    > Między innymi Konstytucja, art.13
    > KK art 256.
    > [...]

    A konferencja o Marksie na Uniwersytecie Szczecińskim była nielegalnym
    propagowaniem ustroju totalitarnego? Może nie wkopuj przy okazji
    "niezwykłej łatwości udowadniania" profesorów Marksizmu bez Leninizmu :-)

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2018-05-17 10:22:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Słyszysz "Marks" i dostajesz klapy na oczach.
    > Marks zmarł gdy Lenin miał 13 lat, a Stalin 5 lat.
    > Teraz już wiesz dlaczego.

    Może można o Marskie bez Leninizmu/Stalinizmu/Maoizmu.
    Tylko że "podejrzliwość" jest bardzo dobrze uzasadniona.

    Jak u ciebie "podejrzany o faszyzm" jest winny bez wyroku sądu to do
    kurwy nędzy dlaczego ma być inaczej dla czarnych niż czerwonych?
    Niech Uniwersytet Szczeciński *też* udowadnia swoją niewinność.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2018-05-17 11:05:56
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-17 o 10:22, A. Filip pisze:

    > Może można o Marskie bez Leninizmu/Stalinizmu/Maoizmu.
    > Tylko że "podejrzliwość" jest bardzo dobrze uzasadniona.

    Bzdura. Tak działają rządy totalitarne.
    Skoro jest bardzo dobrze uzasadniona, to dlaczego nie ma policjanta na
    każdej lekcji historii w szkole podstawowej?

    Wolność akademicka polega na tym, że na uczelni student uczy się o
    niewolnictwie, paleniu ludzi na stosach, koncepcjach filozoficznych,
    ekonomicznych i politycznych choćby to były najgłupsze koncepcje,
    łącznie ze stalinizmem, faszyzmem i terrorem państw wyznaniowych.

    Wolność akademicka kończy się, gdy taki student te najgłupsze koncepcje
    chce wdrażać w życie.

    > Jak u ciebie "podejrzany o faszyzm" jest winny bez wyroku sądu

    Dla ciebie koleś ze znaczkiem ss w klapie wrzeszczący "Żydzi do gazu" to
    podejrzany, a dla normalnych ludzi to faszysta.

    > to do
    > kurwy nędzy dlaczego ma być inaczej dla czarnych niż czerwonych?

    Bo do kurwy nędzy nie widziałem w Polsce manifestacji "czerwonych"
    wrzeszczących "śmierć pedałom", rasistowskich haseł "biała Polska" itp.
    inne bzdury zachęcające do przemocy.

    > Niech Uniwersytet Szczeciński *też* udowadnia swoją niewinność.

    Ty chyba nie bardzo wiesz do czego służą uniwersytety, dlaczego mają
    autonomię i dlaczego służby mogą wkraczać na teren uczelni tylko w
    wyjątkowych przypadkach.
    W ramach pracy domowej dowiedz się jakie to przypadki.

    Pozdrawiam
    Piotr