  • 1. Data: 2019-04-10 21:42:48
    Temat: Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://twitter.com/waldemarkowal/status/11160113316
    04353025
    > W Gorzowie przed jednym z gimnazjum, w czasie pisania przez młodzież
    > egzaminu, KOD/KE puszczali przez megafon odgłosy trzody chlewnej i
    > krów. Strajkujący nauczyciele ZNP wyszli do nich, bili im brawa i
    > dziękowali.

    https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egza
    min-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/
    > Fanatycy opozycji przerwali egzamin gimnazjalny! (WIDEO)

    A. Filip

  • 2. Data: 2019-04-10 22:06:46
    Temat: Re: Czy takie zakłócanie egzaminów jest karalne?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:42, A. Filip pisze:
    > https://twitter.com/waldemarkowal/status/11160113316
    04353025

    Jak będzie rozkaz to zerokreatura napuści jakiegoś ziobrokuratora i coś
    się znajdzie. Obstawiałbym na przykład podszywanie się pod najwyższe
    organy państwa. Albo od biedy klasyczne przekrocznie uprawnień;)

    Shrek

  • 3. Data: 2019-04-10 22:30:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 22:06, Shrek pisze:
> [...]
    > się znajdzie. Obstawiałbym na przykład podszywanie się pod najwyższe
    > organy państwa. Albo od biedy klasyczne przekrocznie uprawnień;)

    chodzi o takie pochrumkiwania ?

    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=hQbNwvBkfag

    toż to szczyt szczytów artyzmu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-04-11 10:59:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Apr 2019 22:06:46 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak będzie rozkaz to zerokreatura napuści jakiegoś ziobrokuratora i coś
    > się znajdzie.

    Dawali do zrozumienia, że mają krowy i świnie, żeby wyłudzić nienależne
    pieniądze z programu krowa +

    https://dziennikzachodni.pl/krowa-plus-swinia-plus-r
    olnicy-dostana-doplaty-500-zl-na-krowe-i-100-zl-na-s
    winie-pis-obiecuje-internet-sie-smieje-memy-11-04/ar
    /c8-14031333

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-04-11 11:33:35
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > https://twitter.com/waldemarkowal/status/11160113316
    04353025

    > https://otopress.pl/2019/04/10/gorzow-przerwali-egza
    min-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/

    Liczne zgromadzenie szt. 5.
    No prawdziwa afera :)

  • 6. Data: 2019-04-11 11:36:02
    Od: n...@o...pl

    w <7t80pyiew1sw$.cxpf346h1ijc.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

> [...]
    olnicy-dostana-doplaty-500-zl-na-krowe-i-100-zl-na-s
    winie-pis-obiecuje-internet-sie-smieje-memy-11-04/ar

    A gdyby tak nauczyciele zamiast hodować uczniów przerzucili się na krowy?
    4 szt. i pensja taka sama. A roboty generalnie mniej.

  • 7. Data: 2019-04-11 11:43:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:36:02 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > A gdyby tak nauczyciele zamiast hodować uczniów przerzucili się na krowy?
    > 4 szt. i pensja taka sama. A roboty generalnie mniej.

    Roboty może i mniej, ale w chlewie i oborze.
    Jesienią mamy wybory parlamentarne, to może doczekamy programu kot+.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-04-11 11:46:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:33:35 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    min-gimnazjalny-strajk-nauczycieli/

    > Liczne zgromadzenie szt. 5.
    > No prawdziwa afera :)

    Daj hunwejbinom dojnej zmiany zarobić na chleb z masłem.
    Nie każdy może się załapać do zarządu spółki skarbu państwa albo chociaż do
    NBP.

  • 9. Data: 2019-04-11 12:51:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.04.2019 o 11:43, tracz pisze:

    > Roboty może i mniej, ale w chlewie i oborze.
    > Jesienią mamy wybory parlamentarne, to może doczekamy programu kot+.

    żydzi nie używają znaku + z wiadomych powodów, czyli tracz jednak nie
    żyd:))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-04-11 23:10:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-11, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Roboty może i mniej, ale w chlewie i oborze.
    > Jesienią mamy wybory parlamentarne, to może doczekamy programu kot+.

    Pewnie chętnie, ale byłby to zbyt oczywisty kryzys wizerunkowy.
    Nie da się.

    --
    Marcin