  • 1. Data: 2021-12-20 09:06:02
    Temat: Czy posługiwanie się cytatem wiersza...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Uchroni Tuska od wyroku za podżeganie do zabójstwa prezydenta? ;-)

    Wszak Shrek pisał że jak ktoś z zamiarem pokazania zwłok ludzkich
    pokazuje te zwłoki publicznie (choć są tacy co twierdzą że to nie
    zwłoki) podlega karze zbeszczeszczenia zwłok. ;-)

  • 2. Data: 2021-12-20 09:25:37
    Temat: Re: Czy posługiwanie się cytatem wiersza... [D. Tusk (PO/EPL): Życzenie Śmierci 2]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
> [...]
    > pokazuje te zwłoki publicznie (choć są tacy co twierdzą że to nie
    > zwłoki) podlega karze zbeszczeszczenia zwłok. ;-)

    A nie masz jaj podać co *dokładnie* Tusk powiedział [A][B]?
    Opierdalanie człowieka nie za to co powiedział "słowo w słowo" a za to
    co się mówi/opisuje że powiedział to IMHO specjalność dziennikarskiej
    kuchni Gazety Wyborczej, taka pokazowa GW prawda.

    Zaś spodziewać się po "chciałem zabić sędziego (piłkarskiego)" (2008) [Z]
    Tusku (PO/EPL) wyższego poziomu może chyba ktoś "inteligentny inaczej".

    [A] https://www.tysol.pl/a76288-Tusk-do-Prezydenta-Dudy-
    Lepszy-dla-ciebie-bylby-swit-zimowy-I-sznur-i-galaz-
    pod-ciezarem-zgieta-VIDEO
    > Tusk do prezydenta Dudy: ,,Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy. I sznur
    > i gałąź pod ciężarem zgięta" [VIDEO]
    > ; 19.12.2021 21:09

    [B] https://www.tvp.info/57533372/tusk-do-prezydenta-na-
    strajku-tvn-nie-badz-bezpieczny
    <cytat>
    W Warszawie ze sceny przemawiał m.in. Donald Tusk. Swoje krótkie
    wystąpienie były premier zakończył wyrecytowaniem fragmentu wiersza
    Czesława Miłosza pt. ,,Który skrzywdziłeś" z najbardziej znanego zbioru
    esejów wydanego przez poetę, ,,Zniewolony Umysł".
    Swój recytatorski występ Tusk poprzedził krótkim stwierdzeniem, że ,,te
    słowa kieruje do mieszkańca pałacu i jego mocodawcy".

    Nie bądź bezpieczny. Poeta pamięta
    Możesz go zabić - narodzi się nowy.
    Spisane będą czyny i rozmowy.

    Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
    I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.
    </cytat>

    [Z] https://wiadomosci.onet.pl/swiat/tusk-chcial-smierci
    -sedziego-swiatowe-media-oburzone/zw4tj

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-12-20 20:12:58
    Temat: Re: Czy posługiwanie się cytatem wiersza...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 09:06, _Master_ pisze:
> [...]
    > pokazuje te zwłoki publicznie (choć są tacy co twierdzą że to nie
    > zwłoki) podlega karze zbeszczeszczenia zwłok. ;-)

    Jak dla mnie to jest śliskie - ale raczej do sądu nie pójdą, bo tuskowi
    tylko w to graj.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-12-20 20:51:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jak dla mnie to jest śliskie - ale raczej do sądu nie pójdą, bo
    > tuskowi tylko w to graj.

    A jak pójdą z tym do sądu to wybiorą taki moment który Tuskowi (PO/EPL) będzie
    pasować? [ A z twoim "oszacowaniem *prawnym* " z grubsza się zgadzam ]

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-12-20 21:15:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 20:51, A. Filip pisze:

    > A jak pójdą z tym do sądu to wybiorą taki moment który Tuskowi (PO/EPL) będzie
    > pasować?

    Pójść mogą kiedykolwiek. Prosces to inna sprawa i nawet jak zero wyda
    rozkaz to reochę potrwa.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-12-20 21:32:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Pójść mogą kiedykolwiek. Prosces to inna sprawa i nawet jak zero wyda
    > rozkaz to reochę potrwa.

    Efekt(polityczny/propagandowy) postawienia zarzutów jest zaraz.
    Wyrok (prawomocny) jest po wielu latach z raczej+ odgrzewaniem w
    pasujących momentach.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-12-20 22:09:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 21:32, A. Filip pisze:

    > Efekt(polityczny/propagandowy) postawienia zarzutów jest zaraz.

    I będzie to efekt optymistycznie dla pisu zerowy, realnie
    przeciwskuteczny. Przecież żaden pisior nie zrezygnuje z głosowania na
    tuska bądź "opozycję" z tego powodu, a pewnie niektórzy jednak na niego
    w efekcie zagłosują - choćby z powodu który wimieniłes - czyli że
    oskarżenie było by po prostu aktem politycznym. To budzi sympatię
    przeciwników pis do oskarżonego:P

    > Wyrok (prawomocny) jest po wielu latach z raczej+ odgrzewaniem w
    > pasujących momentach.

    Prawomocny wyrok (pomijając już jego przeciwskuteczność) zapadnie jak
    będzie po zawodach.

    --
    Shrek