  • 1. Data: 2002-08-14 22:04:31
    Temat: Czy należy się kasa?
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Witam,

    Sprawa wygląda tak. Podpisałem umowe-zlecenie na - w uproszczeniu -
    akwizycję. Wypracowałem pewien zysk. Okres wypowiedzenia umowy wynosił 1
    miesiąc, jednak - za porozumieniem stron - umowa została rozwiązana po
    czasie krótszym. Forma porozumienie stron była krótka - dnia xx umowa yy
    zostaje rozwiązana. Czy należą mi się wypracowane prowizje za okres od
    zawarcia umowy do jej rozwiązania w trybie porozumienia stron? W samej
    umowie nic na ten temat nie ma.

    pozdrawiam