  • 1. Data: 2002-10-19 20:04:16
    Temat: Czy można w Polsce w samochodach instalować antyradary?
    Od: "esencjum" <e...@w...pl>

    jak w temacie
    Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z prawem?
    pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

    --
    Esencjum

  • 2. Data: 2002-10-19 20:41:58
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    esencjum wrote:
    > jak w temacie
    > Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z
    > prawem? pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

    Zgodnie z prawem nie.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-19 22:34:52
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "esencjum" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie
    > Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z
    prawem?
    > pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

    instalowac tak, ale nie mozna dac sie z tym zlapac.

  • 4. Data: 2002-10-20 00:53:41
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

> [...]
    prawem?
    > pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

    a wiec tak:
    kodeks drogowy zabrania
    natomiast ustawa 'prawo telekomunikacyjne' daje ci pelne prawo do odbioru
    WSZELKICH transmisji radiowych ( a radar dziala w pasmie radiowym)" a 'kto
    utrudnia/uniemozliwia podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3 (?)'
    innna sprawa to urzadzenia aktywne czyli zaklucajace-te sa nadajnikami i
    tych nie mozna
    ale znowu sa rowniez urzdzenia zaklucajace ktore nie nadaja, lecz odbijaja
    sygnal radarowy modulujac go i te znow mozna (w swietle telekomunikacyjnym)
    ja co prawda ostatnio zadko uzywam bo obecnie mam za wolny samochod i mi sie
    nie chce go ze schowka wyciagac, ale jak juz wyciagne to mijajac wLADZE
    zdejmuje go, lecz nie wariuje na punkcie tego zdejmowania, jesli by sprawa
    trafila do sadu wierze ze wygram, a na pewno nie dam sie naciagnac na zaden
    mandat ani lapowke w tej kwestii

    pozdrowka
    bolo

  • 5. Data: 2002-10-20 12:02:04
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    bolo napisa_(a):
> [...]
    > WSZELKICH transmisji radiowych ( a radar dziala w pasmie radiowym)" a 'kto
    > utrudnia/uniemozliwia podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3 (?)'

    Od czego kodeks drogowy czyni wyjątek...

    > jesli by sprawa trafila do sadu wierze ze wygram,

    wiara to podstawa ;))

    KG