1. Data: 2002-10-19 20:04:16
Temat:Czy można w Polsce w samochodach instalować antyradary?
Od:"esencjum" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z prawem?
pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

--
Esencjum

2. Data: 2002-10-19 20:41:58
Od:"Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

esencjum wrote:
> jak w temacie
> Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z
> prawem? pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

Zgodnie z prawem nie.
Jacek

--
Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

3. Data: 2002-10-19 22:34:52
Od:"przemo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esencjum" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie
> Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z
prawem?
> pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

instalowac tak, ale nie mozna dac sie z tym zlapac.

4. Data: 2002-10-20 00:53:41
Od:"bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prawem?
> pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

a wiec tak:
kodeks drogowy zabrania
natomiast ustawa 'prawo telekomunikacyjne' daje ci pelne prawo do odbioru
WSZELKICH transmisji radiowych ( a radar dziala w pasmie radiowym)" a 'kto
utrudnia/uniemozliwia podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3 (?)'
innna sprawa to urzadzenia aktywne czyli zaklucajace-te sa nadajnikami i
tych nie mozna
ale znowu sa rowniez urzdzenia zaklucajace ktore nie nadaja, lecz odbijaja
sygnal radarowy modulujac go i te znow mozna (w swietle telekomunikacyjnym)
ja co prawda ostatnio zadko uzywam bo obecnie mam za wolny samochod i mi sie
nie chce go ze schowka wyciagac, ale jak juz wyciagne to mijajac wLADZE
zdejmuje go, lecz nie wariuje na punkcie tego zdejmowania, jesli by sprawa
trafila do sadu wierze ze wygram, a na pewno nie dam sie naciagnac na zaden
mandat ani lapowke w tej kwestii

pozdrowka
bolo

5. Data: 2002-10-20 12:02:04
Od:Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bolo napisa_(a):
> [...]
> WSZELKICH transmisji radiowych ( a radar dziala w pasmie radiowym)" a 'kto
> utrudnia/uniemozliwia podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3 (?)'

Od czego kodeks drogowy czyni wyjątek...

> jesli by sprawa trafila do sadu wierze ze wygram,

wiara to podstawa ;))

KG