  • 1. Data: 2003-01-11 10:54:31
    Temat: Czy moge liczyc na wasza pomoc? Chodzi o komornika i mieszkanie. Pilne.
    Od: "piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Co prawda nie udzielam sie na tej grupie, ale czasem ja czytam. Do tej pory
    interesowaly mnie najbardziej grupy moto.
    No ale coz. Jak trwoga to do Boga, jak to powiadaja.
    Mam ogromny problem, w zwiazku z tym chcialbym Was prosic o pomoc.
    A sprawa jest nastepujaca.

    Mieszkam w bloku, ktory nalezy do spoldzielni mieszkaniowej, w upadlosci,
    gdzie wladze ma likwidator.
    Komornik zajal nieruchomosci. Mieszkania maja status " wlasnosciowe prawo do
    lokalu spoldzielczego".
    Blok generalnie jest mlody, ma dopiero 4 lata. Prezes spoldzielni wraz z
    wykonawca narobili dlugow i poszli w dluga.
    Likwidator przyslal swego czasu pisma, w ktorych zobowiazuje nas(
    wlascicieli lokali) do doplaty do mieszkan w wysokosci ponad 100 % kwoty,
    jaka zaplacilismy 4 lata temu. Chodzi o to, ze tym sposobem likwidator chce
    spacic wierzycieli spodzielni.
    Ale nie w tym rzecz.
    Obecnie mam na karku komornika, ktory zajal moje wlasnosciowe prawo do
    lokalu spoldzielczego i wystawil je na licytacje. Zrobil wycene, i wystawil
    cene 10 000 zł nizsza niz wycena. Co prawda naleznosc, ktora mam do
    zaplacenia jest jeszcze o 10 000 zł nizsza niz to, co wystawil na licytacji.
    Okazalo sie, ze komornik nie poinformowal nikogo z zainteresowanych, ze
    lokali nie mozna sprzedac, poniewaz jest juz zajecie komornicze na kazdym z
    mieszkan i nie poinformowal nikogo o tym, ze niedlugo trzeba bedzie doplacic
    duza kwote do mieszkania.
    Pytanie moje jest takie.
    Czy komornik moze zataic takie informacje? Co w przypadku, kiedy ktos
    wylicytuje to mieszkanie, a potem dostanie pismo, ze ma doplacic wiecej, niz
    do tej pory zaplacil?
    Co moge zrobic w tym przypadku?

    Pozdrawiam
    Piotr