  • 11. Data: 2003-08-25 16:47:41
    Temat: Re: Czy majšc zawieszonš działalnoœć trzeba opłacać ZUS???
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 24. sierpnia 2003 10:35 ktoś podpisujący się jako
    Artur Golanski napisał(a):

    > Nie. Zaprzestanie to "zupełne przestanie,

    Ale jak traktować zupełne? Bo owszem, ono jets zupełne. Przez ten okres w
    100% NIE wykonujesz DG.

    >przerwanie" (tyle słownik)

    Coś przerwanego można wznowić.

    ,,Zaprzestałem palania po ślubie. Jednak po 10 latach znów wróciłem do tego
    nałogu.''

    Zaprzestanie było zupełne, bo nie paliłem nic. Ani jednej fajki...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 12. Data: 2003-08-25 19:24:10
    Temat: Re: Czy majšc zawieszonš działalno?ć trzeba opłacać ZUS???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Ale jak traktować zupełne?
    Polecam słownik j. polskiego ;-P

    >Przez ten okres w 100% NIE wykonujesz DG.
    Gdy śpisz (lub robisz inne ciekawe rzeczy)
    TEŻ 'nie wykonujesz' ;-D

    >Zaprzestanie było zupełne, bo nie paliłem nic.
    Nie. Było czasowe. "Zawiesiłeś" palenie na pewien czas.
    EOS

    Artur Golański

  • 13. Data: 2003-08-25 19:44:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pon 25. sierpnia 2003 21:24 ktoś podpisujący się jako
    Artur Golanski napisał(a):

    > Polecam słownik j. polskiego ;-P

    > Gdy śpisz (lub robisz inne ciekawe rzeczy)
    > TEŻ 'nie wykonujesz' ;-D

    No. Ale nie ,,zaprzestajesz'' w zusie na tak krótki okres. Uśredniasz więc
    działanie...

  • 14. Data: 2003-08-25 21:47:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Aug 2003, Tristan Alder wrote:

    >+ Kłaniam się, dnia pon 25. sierpnia 2003 21:24 ktoś podpisujący się jako
    >+ Artur Golanski napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ > TEŻ 'nie wykonujesz' ;-D
    >+
    >+ No. Ale nie ,,zaprzestajesz'' w zusie na tak krótki okres.

    Przeoczyłeś drobiazg: Artur nie uznaje "zawieszenia w ZUS" za
    praworządne. Przyznam że literalnie wygląda iż ma rację :],
    a to że praktyka jest inna... Cóż, ładnych parę lat samochody
    "z kratką" też były uznawane za ciężarowe na podstawie
    *dowodu rejestracyjnego* (a nie homologacji).
    Znaczy: "pewnie nikt się nie odważy powiedzieć że przez parę
    lat ZUS przyjmował nieprawidłowe zawieszanie DG" :)

    >+ Uśredniasz więc działanie...

    IMHO *Artur* nie uśrednia: "nie ma 'zawieszenia' w ZUS" :)

    pozdrowienia, Gotfryd