  • 61. Data: 2004-10-26 10:15:10
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2004, PAweł wrote:
    [...]
    >+ Rozwiąania są np.dwa (tak na gorąco, bo nikogo jeszcze nie eksmitowałem:):
    >+
    >+ 1. Przekazać (zrzec się) lokalu na rzecz eksmitowanego,
    >+ - przecież te 20% i tak na straty.

    Ano przeoczyłem (że na straty).
    Prawdą jest że istnieje jeszcze art. 179 KC i można się zrzec na
    rzecz gminy :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 62. Data: 2004-11-13 00:52:30
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:3ab6.00000290.4176af82@newsgate.onet.pl,
    kredytobiorca <k...@o...pl> napisał/a:

    > Niestety nie.
    > Sąd w razie eksmisji na bruk MUSI orzec przyznanie lokalu zastępczego
    > tylko w kilku określonych przypadkach (szczegóły w ustawie chyba
    > lokalowej): bezrobotni, renciści, emeryci, małe dzieci - i chyba
    > jeszcze coś: niepełnosprawni.... reszty nie pamiętam.

    Jakiś przepis? Taki konkretniejszy? bo znam przypadki eksmisji np. emerytów
    i rencistów bez lokalu zastępczego.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ten, który kocha staje się zaślepiony wobec przedmiotu swojej miłości
    /Platon/

  • 63. Data: 2005-10-15 11:58:26
    Od: przemek<k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyrażnie wskazuje kolejność jako date wpisu w KW. Natomiast art 1025 KPC
    > wskazuje spłatę należności wg. kolejność wpisu z wylączeniem hipoteki
    > ustanowionej przez banki hipoteczne która jest od razu w 2 grupie
    > uprzywielejowania (hipoteki inne w 6).

    > OMG proszę nie pisz wiecej o hipotekach
    >

    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl
    > panowie kupcie sobie lepiej aktualny kodeks i nie piszcie bzdur że hipoteki są w 6
    grupie i że bankowe mają pierwszeństwo

    -> http://usenet.pomocprawna.info