  • 1. Data: 2004-01-12 07:09:53
    Temat: Czy komornik musi mi odpowiedziec ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Swojego czasu dostalem od komornika pismo informujace o tym, ze kase za
    czynsz mam wplacac na jego konto a nie na konto spoldzielni (siadl na konto
    sm za jakies dlugi). Sprawa juz sie zakonczyla. Ale teraz chcialem sie
    dowiedziec klka spraw na ten temat od komornika. Wyslalem juz do niego dwa
    pisma a on mi nic nie odpowiedzial. Czy nie bylem jakas strona w sprawie i
    nie ma obowiazku odpowiedziec mi na te pisma w ciagu 14 dni ??

    Fantom