  • 1. Data: 2006-11-14 07:04:51
    Temat: Czy długi przedawniają się?
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Witam grupę,

    Dostałem na skrzynkę pocztową reklamę (tak to jest, jak się ma pocztę na
    darmowym serwerze). Reklama głosi, że "Długi się nie przedawniają"
    i jest propozycją skrzystania z usług pewnej firmy (nazwę przemilczę).

    Akurat nie mam żadnych kredytów, ale tak z czystej ciekawości:
    prawda to czy fałsz?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2006-11-14 08:27:40
    Temat: Re: Czy długi przedawniają się?
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    przedawnieniu ulegają roszczenia majatkowe

  • 3. Data: 2006-11-14 12:52:15
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Tapatik napisał(a):
    > Witam grupę,
    >
    > Dostałem na skrzynkę pocztową reklamę (tak to jest, jak się ma pocztę na
    > darmowym serwerze). Reklama głosi, że "Długi się nie przedawniają"

    ostatnio rozmawialem na ten temat z komornikiem. chodzilo o dlug do
    odzyskania który komornik umorzyl. Jak sie okazalo komornik nie ma prawa
    umożyć dlugu. Moze to zrobic tylko ktos komu sie zalga. Komornik moze
    umożyć jedynie _postępowanie_. a dług przedawnia sie po 10latach od daty
    umorzenia postępowania. wiec zeby dlug sie przedawnil trzeba by nie
    wznowic postepowania w ciagu 10lat. najlepsze jest to ze po 10latach
    mozna postepowanie wznowic na kolejne 10 lat :)

    akanid