  • 1. Data: 2016-08-27 16:41:34
    Temat: Czy będzie amerykański/facebookowy cenzor pluć posłance Pawłowicz (PiS) w twarz?! ["kobiety" w Rio]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/facebook-ocenzu
    rowal-wpis-pawlowicz-co-sie-stalo_884554.html
    > Facebook ocenzurował wpis Pawłowicz! Co się stało?
    > 27.08.2016, godz. 12:00
    > [...] Krystyna Pawłowicz postanowiła również skomentować igrzyska
    > olimpijskie w Rio. Znanej posłance nie przypadły do gustu zawodniczki,
    > które brały udział w finale biegów. Facebook jednak usunął ten post,
    > ale zaskoczona Krystyna Pawłowicz szybko zamieściła kolejny
    > komentarz. - W biegach wystąpią więc "równo", bez dyskryminacji ze
    > względu na płeć i cokolwiek innego: kobiety, gładko wygolone "kobiety"
    > zaraz po biegu dzwoniące do swych żon, faceci z koksowymi krostami,
> [...]

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Krystyna_Paw%C5%82owic

    USA to kraj wolności _słusznego_ słowa?
    W PRL/komunie były ograniczenia cenzury na _słuszne_ słowa?

    Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)