  • 1. Data: 2017-06-12 15:51:09
    Temat: Czy PEŁNE doniesienia do prokuratury są upubliczniane? [Macierewicz v. Miller]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    To co widziałem w mediach to jak dla mnie "bełkot *bez konkretów* "
    - czyli jego ocena jest zależna od wiarygodności/"wiarygodności"
    składającego. Czy gdzieś jest dostępna publicznie *pełna* wersja?

    Jak w ogóle jest z doniesieniami do prokuratury?
    Kto i od kiedy może się zapoznać z ich _pełną_ wersją?
    Jak wygląda sprawa upubliczniania takich "doniesień"?

    P.S.
    AFAIR sam Macierewicz zaświecił przykładem składania
    "doniesienia na doniesienie". Do tego pełna wersja
    "doniesienia pierwotnego" chyba nie zaszkodzi ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-06-12 19:49:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 15:51, A. Filip pisze:
    > To co widziałem w mediach to jak dla mnie "bełkot *bez konkretów* "

    A czego się spodziewałeś po "doniesieniu" tego półgłówka na ruskich
    usługach?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-06-12 20:04:57
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > A czego się spodziewałeś po "doniesieniu" tego półgłówka na ruskich
    > usługach?

    Ja się pytam o twoje osobiste opinie (polityczne) czy o stan _prawny_ ?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-06-12 20:17:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 20:04, A. Filip pisze:

    > Ja się pytam o twoje osobiste opinie (polityczne) czy o stan _prawny_ ?

    Głupie pytanie - głupia odpowiedź. Idź do prokuratury i poproś o wgląd
    do akt sprawy. Dowiesz się komu przysługuje prawo do tego. Bo na to że
    zajrzysz do kpk nawet nie liczę. Tam jest wszystko opisane.

    --
    Sonn