  • 11. Data: 2017-11-15 12:05:49
    Temat: Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 21:56:00 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > ja mam ich nieuctwo głęboko w dupie jak Facebook chce sprzedawać
    > reklamy albo działać na polskim rynku. Chcą działać na polskim rynku to
    > niech się dupki dostosowują do lokalnego prawa _tak jak w Niemczech_ .
    > Jak się wycofają w Polski w ogóle to ja to będę to miał w dupie,
    > kto inny się wciśnie ochoczo na miejsce po nich.

    Nie palcie komitetów, zakładajcie własne:
    http://pikio.pl/podfejs-wkurzeni-narodowcy-stworzyli
    -wlasnego-facebooka/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 12. Data: 2017-11-15 13:30:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-15, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
    > Ja się tylko zastanawiam gdzie i co masz poprzestawiane "nie tak",
    > że zamiast czuć wstyd z powodu akcji narodowców i tego pokazu rasizmu,
    > zamiast czuć chociażby lekką wdzięczność do FB, że chociaż w części
    > ogranicza tą naszą kompromitację, to jeszcze szukasz dziury w całym.
    >
    > I przykro mi się robi, jak sobie teraz uświadamiam jak wiele osób
    > w Polsce skrywało w sobie tego typu nienawistne i małostkowe
    > zachowania i poglądy.

    Wstyd jak diabli, ale ukrywanie tego przed światem nie przyniesie na
    pewno niczego dobrego.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2017-11-15 13:35:26
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, November 15, 2017 at 3:53:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:

    > _W Polsce_ prawo USA nie obowiązuje. Niemcy nie wymusiły na Facebooku z
    > kraju "ponoć sztandarowej wolności słowa" stosowania niemieckich
    > prawnych standardów cenzurowania?

    Nie, nic takiego nie ma, coś sobie ubzdurałeś.

  • 14. Data: 2017-11-15 13:54:33
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    > A co ja im osobiście zrobię i jak bardzo głęboko w dupie będą mieli moje zdanie?
    > Bo tego się to w praktyce sprowadza: jak _wymusić_ na Facebooku
    > zmianę polityki "na Polskę".

    Zaoferuj im siedzibę w Polsce. Niech mają ubaw :)

  • 15. Data: 2017-11-15 15:05:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-15, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    [...]

    > Wstyd jak diabli, ale ukrywanie tego przed światem nie przyniesie na
    > pewno niczego dobrego.

    Nie ukrywa. Ogranicza.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2017-11-15 16:13:12
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-15 o 07:53, A. Filip pisze:

    > _W Polsce_ prawo USA nie obowiązuje. Niemcy nie wymusiły na Facebooku z
    > kraju "ponoć sztandarowej wolności słowa" stosowania niemieckich
    > prawnych standardów cenzurowania? Facebook bronił do upadłego
    > "wartości USA" i wyższości prawa USA na prawem zapyziałych Niemiec?
    > Nie zauważyłem.

    W Polsce to Ty masz myszkę i przeglądarkę. Serwer FB jest niekoniecznie
    w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 17. Data: 2017-11-15 16:36:40
    Temat: Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Netzwerkdurchsetzungsgesetz]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojtek <w...@o...pl> pisze:

    > W Polsce to Ty masz myszkę i przeglądarkę. Serwer FB jest
    > niekoniecznie w Polsce.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    Wytłumaczysz to prawnym niemieckim barbarzyńcom? Bo oni jakoś nie
    wiedzą że tylko myszka i przeglądarka są w Niemczech jak swoje standardy
    Niemieckiej Wolności Słowa (cenzurowania) wymuszają.

    https://www.theatlantic.com/international/archive/20
    17/11/germany-facebook/543258/

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2017-11-15 17:21:03
    Od: j...@j...org

    On Thursday, November 16, 2017 at 12:37:16 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
    > wiedzą że tylko myszka i przeglądarka są w Niemczech jak swoje standardy
    > Niemieckiej Wolności Słowa (cenzurowania) wymuszają.

    Ale rozumiesz, co tam jest napisane?

    Robisz zarzuty Facebookowi w Polsce, że cenzuruje treści użytkowników, tzw. mowę
    nienawiści.

    I na "wzmocnienie" swojej argumentacji przytaczasz niemieckie prawo, które nakazuje
    cenzurować Facebookowi i innym mediom tzw. mowę nienawiści (czyli dokładnie to, co
    robi również w Polsce).

    Z kim się na głowy zamieniłeś? O_o

  • 19. Data: 2017-11-15 17:35:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    j...@j...org pisze:

> [...]
    > które nakazuje cenzurować Facebookowi i innym mediom tzw. mowę
    > nienawiści (czyli dokładnie to, co robi również w Polsce).

    Cytuje prawo narzucające Facebookowi "nie amerykańskie" standardy prawne.
    Za głupi jesteś by to zauważyć? Niemcy mają swoje standardy Niemieckiej
    Wolności Słowa (cenzury), Polska ma swoje standardy wolności słowa
    _wpisane bezpośrednio do konstytucji_.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2017-11-15 17:54:17
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-15, A. Filip wrote:

> [...]
    > Za głupi jesteś by to zauważyć? Niemcy mają swoje standardy Niemieckiej
    > Wolności Słowa (cenzury), Polska ma swoje standardy wolności słowa

    Lecz ono nie obowiazuje obywateli i firm w USA :-)