  • 1. Data: 2004-12-17 20:38:01
    Temat: Czasowe zabezp.powodztwa -> rozwod
    Od: Maciej <m...@t...nospam.pl>

    Witam
    W trakcie trwania procesu rozwodowego Sad wydal postanowienie co do
    czasowego zabezpieczenie powodztwa, w ktorym orzekl (pomijam sprawy
    finansowe) ze mam prawo spedzac z dzieckiem polowe swiat. W wyroku
    rozodowym ta kwestia zostala wogole pominieta. Co to znaczy? Ze nie mam
    prawa do polowy swiat z dzieckiem? W jaki sposob to uregulowac?
    Maciej

  • 2. Data: 2004-12-18 09:11:54
    Temat: Re: Czasowe zabezp.powodztwa -> rozwod
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Uzytkownik "Maciej" <m...@t...nospam.pl> napisal w wiadomosci

    wczesniej pisalam o kontaktach ...jesli masz utrudnione kontakty zloz
    wniosek do sadu rodzinnego w tresci , ktorego przedstawisz propozycje jak
    maja przebiegac kontakty dokladnie z wyszczegolnieniem skad , o ktorej,
    gdzie, kiedy bedziesz zabieral dziecko / wniosek w 2 egz.do sadu 3 na
    potwierdzenie zlozenia / powolac sie na sygn.akt rozwodowych po
    przeprowadzeniu tego postepowania bedziesz mial postanowienie z klauzula
    wykonalnosci ,ktore matka musi respektowac .Mogles podac w sprawie
    rozwodowej dokladnie o ustalenie kontaktow to bylo postanowienie tymczasowe
    na czas trwania procesu .Podejrzewam ,ze nie skladales wniosku do sprawy
    rozwodowej o dokladnosci kontaktow

    Sandra

  • 3. Data: 2004-12-20 20:45:28
    Od: Maciej <m...@t...nospam.pl>

    Użytkownik sandra napisał:

> [...]
    > na czas trwania procesu .Podejrzewam ,ze nie skladales wniosku do sprawy

    Dzieki za info, Sandra. Jasne, ze nie skladalem wniosku o dokladnoac
    kontaktow, bo nie wiedzialem, ze tak nalezy. Cos coraz mocniej mi sie
    wydaje, ze moj adwokat mnie najzwyczjaniej olal.
    Generalnie problemow z codwutygodniowym kontktem nie mam. Ale mam tez
    prawo do Swiat z dzieckiem. Od cztrech lat nie dane mi bylo skorzystac z
    tego prawa...
    Maciej

  • 4. Data: 2004-12-20 21:52:26
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@t...nospam.pl> napisał w wiadomości
    Ale mam tez
    > prawo do Swiat z dzieckiem. Od cztrech lat nie dane mi bylo skorzystac z
    > tego prawa...

    Nie masz ... to bylo postanowienie tymczasowe , ktore wygaslo z mocy prawa
    ostatecznym jest wyrok rozwodowy , to bylo tymczasowo wydane do czasu
    zakonczenie postepowania sadowego w sprawie rozwodowej . Teraz by to
    uregulowac nalezy zlozyc wniosek o kontakty jak wczesniej juz informowalam i
    wtedy po otrzymaniu postanowienia z klauzula egzekwowac kontakty co moze
    rowniez byc przez matke utrudniane co spowoduje dalszy ciag sprawy " o
    ukaranie za nieprzestrzeganie wydanego postanowienia"

    Sandra