  • 1. Data: 2016-09-16 15:12:39
    Temat: Czarnuchy bija naszych
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak znam życie, nikt z 'oficerów' (co w dosłownym tłumaczeniu oznacza 'urzędnika')
    nie był biały:
    www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania-32-letn
    ia-polka-deportowana-w-kapciach-i-szlafroku-dzieci-z
    ostaly-w/wy15skt
    Trafiałem na różnych pojebów w Wielkiej Brytanii, tam obowiązuje generalna zasada, że
    im ciemniejszy, tym bardziej chce dokopać białemu nie-Anglikowi.

  • 2. Data: 2016-09-16 22:47:37
    Temat: Re: Czarnuchy bija naszych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-16 o 15:12, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jak znam życie, nikt z 'oficerów' (co w dosłownym tłumaczeniu oznacza 'urzędnika')
    nie był biały:

    Nie znasz życia.
    Przypadki agresji wobec naszych rodaków były właśnie z udziałem białych
    a nie kolorowych. A ichnie "oficer" nie oznacza urzędnika a funkcjonariusza.