  • 1. Data: 2019-10-11 15:01:53
    Temat: Cisza wyborcza w praktyce [granice łamania "subtelnie" :-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy zachęcanie do głosowania którym z haseł poniżej stanowiłoby
    naruszenie ciszy wyborczej? ;-)

    Polska Ojczyzna czeka na każdy polski głos!
    Lepsza Polska potrzebuje twojego głosu!
    Głosuj dla Polskiej demokracji!
    Zrealizuj konstytucyjne prawo do głosowania DZIŚ!

    Wybory czekają na wkład prawników w "jeżdżenie po samej bandzie"! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-10-12 01:52:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Lepsza Polska potrzebuje twojego głosu!
    > Głosuj dla Polskiej demokracji!
    > Zrealizuj konstytucyjne prawo do głosowania DZIŚ!

    Żadne z powyższych nie podpada pod definicję agitacji wyborczej Kodeksu
    Wyborczego. Przy czym z góry mówię, że nie wiem co na to Polański.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-10-12 14:06:11
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2019 15:05:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
    > Zrealizuj konstytucyjne prawo do głosowania DZIŚ!
    >
    > Wybory czekają na wkład prawników w "jeżdżenie po samej bandzie"! ;-)

    Mnie ciekawi co innego, tzn. czy w PL nie ma migracji głosujących
    tak jak w kanadzie w okresie przedwyborczym.