  • 1. Data: 2015-09-28 14:07:19
    Temat: Ciapate w Angli wypie.....ja angielskiego zolnierza z angielskiego szpitala 'bo mundur obraza inne kultury'.
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No to q..a mać jak ktoś ma jeszcze wątpliwość, czy głosować za metrem w głąb
    to bardzo proszę u źródła:
    www.foxnews.com/world/2015/09/27/british-soldier-mov
    ed-from-hospital-waiting-room-over-uniform-concerns/
    'A British soldier was asked to move from a hospital waiting room last week
    because staff feared his uniform might offend other patients. The family of
    Royal Air Force Sgt. Mark Prendeville said hospital workers told them "they
    didn't want to upset people" and that the hospital has "lots of different
    cultures coming in," according to the Guardian.'
    "This employee was acting in good faith, because previously there had been
    an altercation between a member of the public and a different member of the
    armed forces in uniform,"

    NO TO Q...A PRZEPRASZAM Q..A WSZYSTKIE CIAPATE Q...A ŻE ŻYJĘ I ŻE CHODZIŁEM
    W HARCERSKIM MUNDURZE I ŻE OBCHODZĘ BOŻE NARODZENIE W MOIM WŁASNYM KRAJU -
    JAK SIĘ DOMYŚLAM JUŻ NIEDŁUGO, BO CIAPATE RĘKAMI FRANCUSKO-NIEMIECKICH
    IDIOTÓW ZROBIĄ Z NAMI POLAKAMI PORZĄDEK.

  • 2. Data: 2015-09-28 23:01:30
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 14:07:19 +0200, ?aee?nó?OE? napisał(a):

    > No to q..a maae jak kto? ma jeszcze w?tpliwo?ae, czy g?osowaae za metrem w
    > g??b to bardzo prosze u OEród?a:

    Weź to, drogi Usenetowiczu, zakoduj jakoś do ISO-8859-2 albo do UTF-8.

    http://www.outlook.pl/outlook-express-poprawna-konfi
    guracja/253/

    Chyba piszesz ciekawie, ale nie na tyle, by przekopywać się przez te
    wszystkie krzaki i wielkie litery.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 3. Data: 2015-09-29 00:10:32
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Marsjanin napisał:
    > Chyba piszesz ciekawie, ale nie na tyle, by przekopywać się przez te
    > wszystkie krzaki i wielkie litery.

    SOA#1

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 4. Data: 2015-09-29 01:05:56
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Marsjanin <m...@m...tk> wrote:

    > Weź to, drogi Usenetowiczu, zakoduj jakoś do ISO-8859-2 albo do UTF-8.

    Zakodowal. Tylko nie zadeklarowal...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2015-10-03 18:24:01
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 23:05:56 +0000, Gof napisał(a):

    > Zakodowal. Tylko nie zadeklarowal...

    Faktycznie, mój błąd.

    --
    Pozdrawiam,