1. Data: 2005-09-06 08:43:39
Temat:CIT 8 OSP
Od:NIEROZGARNIETY STRAŻAK<e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy jesnostką OSP i tym samym organizacja pożytku publicznego. Musimy
złożyć deklaracje roczną CIT 8. Robimy to po raz pierwszy i nie bardzo wiemy jak
to zrobić. Czy powinnismy wykazać dochód 3 tyś z hakiem jesli i tak przeznaczony
jest na cele statutowe jak wszystkie inne wydatki. Jak się za to zabrać. Prosze o
pomoc.

-> http://usenet.pomocprawna.info

2. Data: 2005-09-07 06:56:22
Temat:Re: CIT 8 OSP
Od:"my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NIEROZGARNIETY STRAŻAK" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przeznaczony
> jest na cele statutowe jak wszystkie inne wydatki. Jak się za to zabrać.

W CIT-8 wykazujesz przychody, koszty i osiągnięty dochód. Jeżeli dochód
został przeznaczony na cele statutowe, wypełniasz dodatkowo CIT-8/O i
przenosisz dane z niego do CIT-8. W ten sposób podstawa opodatkowania w
CIT-8 wyniesie 0 zł.
Termin składania CIT-8 minął 31 marca, ale o tym pewnie wiesz ;)