  • 11. Data: 2018-10-16 13:37:12
    Temat: Re: CEPIK i płatny parking
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 13:34, RadoslawF pisze:

    > Ściągnie z dyrektora więzienia czy od rodziny oskarżonego?

    Z pensji i wypiski :)

    A przede wszystkim z samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-10-16 15:18:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 13:37, Liwiusz pisze:

    > Z pensji i wypiski :)

    Pod warunkiem że ma pensję.
    Sprawdził bym czy z wypiski można ściągnąć, bo mam wątpliwości.

    > A przede wszystkim z samochodu.

    Pod warunkiem że będzie odpowiednio dużo warty.
    A i tak może się okazać że był kradziony a wymiar sprawiedliwości
    obciążył właściciela który nie mógł w żaden sposób zareagować.
    I znowu będzie wstyd.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-10-16 15:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Pod warunkiem że ma pensję.
    >Sprawdził bym czy z wypiski można ściągnąć, bo mam wątpliwości.

    Z wypiski moze i nie, ale jesli ma prace, to pensje minimalna dostaje,
    i jest z czego sciagac.

    >Pod warunkiem że będzie odpowiednio dużo warty.

    A nie odpowiednio malo ?

    Bo co szkodzi komornikowi zlicytowac tani samochod i stwierdzic "a
    reszta czeka" ...

    Za to licytacja samochodu wartego 100 tys w celu uregulowania 100zl
    ... mi sie cos nie podoba, szczegolnie jak go komornik pusci za 50
    tys, ale moze przepisy dopuszczaja.

    A to i tak zakladajac, ze ten samochod nie byl juz wczesniej zajety na
    poczet kar i odszkodowan.

    J.