  • 1. Data: 2022-06-13 14:49:59
    Temat: Były policjant
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://oko.press/polscy-najemnicy-wsrod-neonazistow
    -po-stronie-rosji

    "Kilkudziesięciu Polaków walczy po stronie Rosji w Ukrainie. Mieli
    dołączyć do prywatnego batalionu ,,Rusicz". Taką informację podaje Arwid
    Pływaczewski, były policjant, a obecnie prorosyjski działacz
    nacjonalistycznej, paramilitarnej organizacji Zadrużny Krąg - Dywizja
    Słowiańska"

    "Według raportu niemieckiego wywiadu Rusicz to neonazistowska grupa,
    jedna z dwóch takich grup walczących po stronie Rosji, która na początku
    kwietnia weszła na terytorium Ukrainy.

    Rosyjska propaganda od początku tegorocznego konfliktu twierdzi, że
    zaatakowała Ukrainę, by zwalczyć szerzący się w tym państwie nazizm.
    Tymczasem najnowsze doniesienia pokazują, że neonaziści walczą w tej
    wojnie, owszem, ale wskazywanie na ukraiński batalion Azow jako na
    źródło nazistowskiego zła, to przykrywka dla rzeczywistości. Rosyjską
    armię wspierają bowiem dwie jednostki neonazistowskich najemników. W
    jednej z nich prawdopodobnie są Polacy."

    "Pływaczewski to były policjant, z naszych ustaleń wynika, że obecnie
    mieszka w Suwałkach. Rozmowę z nim nagrał i opublikował 5 czerwca na
    Facebooku Krzysztof Tołwiński - były wicemarszałek woj. podlaskiego z
    ramienia PSL, potem poseł PiS, wiceminister Skarbu Państwa w rządzie
    Jarosława Kaczyńskiego (okres pierwszych rządów PiS).

    Ostatnio współpracuje z Konfederacją (startował m.in. w prawyborach
    Konfederacji, których celem było wyłonienie kandydata tej formacji na
    prezydenta)."

    Samo się komentuje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-06-13 16:27:41
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 14:49, Kviat pisze:
> [...]
    > Pływaczewski, były policjant, a obecnie prorosyjski działacz
    > nacjonalistycznej, paramilitarnej organizacji Zadrużny Krąg - Dywizja

    Wątpię, by mieli stosowną zgodę, albo podwójne obywatelstwo i mieszkali
    na terytorium Rosji. Zatem popełniają przestępstwo. Profilu RUSICZ
    wzmiankowanego w materiale na FaceBook nie umiem znaleźć. Google
    twierdzi, że jednostka ta działa po stronie Republiki Ługańskiej od 2016
    roku, więc to też troszkę inny wydźwięk ma, niż to, ze działa po stronie
    Rosji. Fakt, że Ługańskowi bliżej do Rosji, niż Ukrainy. Wcześniej
    walczyli w Donbasie od 2014 roku.

    Ciekawe, skąd Pływaczewski wie, że jest ich akurat kilkudziesięciu.
    Zanim zaczniemy ich krytykować zwracam uwagę, że Ukraina też korzysta z
    podobnych oddziałów.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-06-13 17:57:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 14:49:59 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    >
    > Ostatnio współpracuje z Konfederacją (startował m.in. w prawyborach
    > Konfederacji, których celem było wyłonienie kandydata tej formacji na

    Eee tam samo.

    "obecnie mieszka w Suwałkach" ... czy raczej na Ukrainie? :-)

    "informacje podaje" ... to walczy, zacheca, rekrutuje ... bo
    informacje jak widac podaje i okopress, i Ty.
    Pewnie jestes neonazistą :-)

    "Były policjant" ... to zle swiadczy o policjantach, czy dobrze,
    bo w koncu były :-)

    ,,Wielu Polaków szanuje Rosjan, wielu Rosjan szanuje Polaków, chce
    przyjaźni, uważam, że w tym kierunku trzeba iść".
    Czy to zle slowa? Słowa dobre, może naprawde wielu Rosjan nas szanuje,
    ale dostaną rozkaz, to przyjadą :-(
    A Ukraincow nie szanują?

    Ciekawe jak teraz to szanowanie wyglada ... putinowska propaganda
    pewnie pluje jadem, ale szczegołów ... to może lepiej nie podawać,
    po co maja wiedziec, ile krajów Ukrainie pomaga :-)
    Ciekawe, co przecietny Rosjanin wie o obecnej sytuacji ... no ale sie
    nie dowiemy, bo internet zablokawaly nasze wladze :-)
    Za to takie "ambasadora pobito jak chcial zlozyc kwiaty na grobach
    rosyjskich żołnierzy ktorzy zginęli przy wyzwalaniu Polski", to można
    podac :-P

    Ale ... Polacy walczą tez po stronie Ukrainy.
    I nie tylko Polacy ... dla pieniedzy walczą?

    Ciekawe ilu wsród nich byłych policjantów i byłych żołnierzy.

    J.

  • 4. Data: 2022-06-13 18:54:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wątpię, by mieli stosowną zgodę, albo podwójne obywatelstwo i mieszkali
    > na terytorium Rosji. Zatem popełniają przestępstwo.

    Jak do tego doszedłeś Sherlocku?

    Czyli z tego wynika, że gdyby mieli jakąś zgodę (no przecież mają zgodę
    od kacapów...) i mieli podwójne obywatelstwo i mieszkali na terytorium
    kacapów, to byłoby wszystko w porządku? Wtedy napisałbyś, że legalnie i
    zgodnie z prawem zabijają Ukraińców, tak?

    Czyli masz wyjebane na to, że są zwykłymi bandytami biorącymi czynny
    udział w napaści kacapów na Ukrainę - dla ciebie ważne jest to, że nie
    mieli zgody, albo podwójnego obywatelstwa...

    Dziecko drogie, oni popełniają przestępstwo nawet gdyby mięli zgodę od
    samego papieża i mieli obywatelstwo marsjańskie.

    > Zanim zaczniemy ich krytykować zwracam uwagę,

    Oczywiście, że zwracasz... wcale mnie nie zaskoczyłeś.
    Czego ci jeszcze brakuje żeby zacząć krytykować bandytów?
    Bo "argumentów" żeby bandytów bronić jakoś ci nie brakuje.

    > że Ukraina też korzysta z
    > podobnych oddziałów.

    Tak, to rzeczywiście trafny argument. W samo sedno.
    W ogóle nie widać różnicy.
    Przecież nie ma różnicy między najemnikami broniącymi Ukrainę przed
    kacapską agresją, a faszystowskimi najemnikami zabijającymi na zlecenie
    agresora. Przecież Ukraina też korzysta z usług najemnych faszystów...
    To mundur i to mundur, chłopaki normalnie do siebie strzelają, jak
    zwykle, jak to na wojnie, kto by się tam przejmował, że faszyści z
    jednej strony strzelają do faszystów z drugiej strony, więc o co ta
    awantura? Co nie?

    Jak jakiś bezmózgi kark kogoś zaatakuje razem z bezmózgimi kolegami, a
    ktoś stanie w obronie zaatakowanego i zacznie się z jego bezmózgimi
    kolegami napierdalać, to też jest podobny do kolegów tego karka?
    Więc zanim się zacznie krytykować bezmózgich kolegów karka, to trzeba
    zwrócić uwagę, że zaatakowany też ma kolegów?

    Czy po napaści Niemców na Polskę w 39-tym, to zanim zacznie się
    krytykować oddziały walczące po stronie faszystów, to trzeba zwrócić
    uwagę, że Polska - podobnie - korzystała z oddziałów aliantów?

    Wytłumacz mi na czym polega to "podobieństwo", to całe "też korzysta",
    bo nie ogarniam.
    I jak to "podobieństwo", to całe "też korzystanie" (z litości pominę:
    korzystanie z usług faszystów) usprawiedliwia kacapską agresję?
    Bo niby z jakiego innego powodu dopatrzyłeś się tego "podobieństwa"?

    Kacapskie trolle już dawno przekroczyły wszelkie granice przyzwoitości w
    usprawiedliwianiu i symetryzowaniu.
    Dno dna.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 5. Data: 2022-06-13 19:31:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 18:54:21 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > kacapów, to byłoby wszystko w porządku? Wtedy napisałbyś, że legalnie i
    > zgodnie z prawem zabijają Ukraińców, tak?

    Nie - walka w obcym wojsku jest u nas karalna.
    A nawet nie walka tylko "przyjmowanie obowiazkow".

    W rosyjskim, ukrainskim, amerykanskim, francuskim czy innym.

    A w Blackwater można :-)

    > Czyli masz wyjebane na to, że są zwykłymi bandytami biorącymi czynny
    > udział w napaści kacapów na Ukrainę - dla ciebie ważne jest to, że nie
    > mieli zgody, albo podwójnego obywatelstwa...

    Za zgodą mogą, jak maja podwójne obywatelstwo, to moze nawet muszą,
    i KK to uwzglednia.

    > Dziecko drogie, oni popełniają przestępstwo nawet gdyby mięli zgodę od
    > samego papieża i mieli obywatelstwo marsjańskie.

    Za ochrone obywateli Ługańska przez faszystami ? :-)

> [...]
    > kacapską agresją, a faszystowskimi najemnikami zabijającymi na zlecenie
    > agresora. Przecież Ukraina też korzysta z usług najemnych faszystów...

    A jak dobrze pojdzie i najemnicy bedą pomagac odzyskac Ługansk,
    Donieck i Krym? Albo zatakuja cele wojskowe i transportowe w Rosji?
    Albo most na Krym ? :-)

    Formalnie to caly swiat nie lubi najemnikow i nie pyta czy w obronie
    czy w ataku.

> [...]
    > zwykle, jak to na wojnie, kto by się tam przejmował, że faszyści z
    > jednej strony strzelają do faszystów z drugiej strony, więc o co ta

    No wlasnie, o co, tysiace lat tak bylo, i nikomu nie przeszkadzalo :-)

    > Czy po napaści Niemców na Polskę w 39-tym, to zanim zacznie się
    > krytykować oddziały walczące po stronie faszystów, to trzeba zwrócić
    > uwagę, że Polska - podobnie - korzystała z oddziałów aliantów?

    To inny przypadek.

    > Wytłumacz mi na czym polega to "podobieństwo", to całe "też korzysta",
    > bo nie ogarniam.

    Najemnik to najemnik :-(

> [...]
    > Bo niby z jakiego innego powodu dopatrzyłeś się tego "podobieństwa"?
    >
    > Kacapskie trolle już dawno przekroczyły wszelkie granice przyzwoitości w

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojsko_najemne#Uregulo
    wania_prawne

    co prawda pkt 2.e) ...

    J.

  • 6. Data: 2022-06-13 19:37:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 17:57, J.F pisze:

    > ,,Wielu Polaków szanuje Rosjan, wielu Rosjan szanuje Polaków, chce
    > przyjaźni, uważam, że w tym kierunku trzeba iść".
    > Czy to zle slowa?

    Bardzo dobre. Pod warunkiem, gdyby rosja nie napadła na Ukrainę.
    Ale napadła.

    Gdybyś chodził do szkoły, to byś wiedział, że za mniej więcej takie
    słowa (nie dosłownie i w dużym uproszczeniu) po aneksji Austrii przez
    Hitlera i napaści na Polskę Chamberlain oddał stanowisko premiera na
    rzecz Churchilla.
    Dobrze wiedział co się dzieje i z kim ma do czynienia, ale nadal był
    zwolennikiem układania się z Hitlerem i "iścia" w kierunku przyjaźni i
    wzajemnego szacunku. Też zapomniał, że ten szacunek i przyjaźń powinny
    działać w dwie strony. Musiał być bardzo zaskoczony i zdumiony, że
    agresor go oszukał...
    Obudził się po ataku Niemiec na Francję (i Belgię, Holandię i Luksemburg).

    ,,Nasz rząd miał do wyboru hańbę i wojnę. Wybrał hańbę, a wojnę będzie
    miał i tak".

    Jak wielkim nieukiem trzeba być i jak wielkim ignorantem niewyciągającym
    wniosków z historii, żeby zadawać tak głupie pytania "Czy to zle slowa?"?
    Dodam cię do reszty zaskoczonych i zdumionych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2022-06-13 20:10:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 19:31, J.F pisze:

    > Za ochrone obywateli Ługańska przez faszystami ? :-)

    Aha, czyli faszyści atakują Ukraińców żeby ich chronić przed faszystami.
    Genialne.

  • 8. Data: 2022-06-13 20:39:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 20:10:03 +0200, Kviat wrote:

    > Aha, czyli faszyści atakują Ukraińców żeby ich chronić przed faszystami.
    > Genialne.

    Na razie nie. Ale jak sie Ukraina rozpedzi?

    Choc przeciez taka oficjalna wersja była od samego poczatku i nie
    calkiem bez podstaw - mimo rozejmu, tam sie obie strony ostrzeliwaly
    z armat.

  • 9. Data: 2022-06-13 20:56:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2022 19:37:16 +0200, Kviat wrote:

    > Bardzo dobre. Pod warunkiem, gdyby rosja nie napadła na Ukrainę.
    > Ale napadła.

    Dobrze piszesz.
    I jak widac "przyjacielskie telefony" do Putina nie pomagaja.

    No ale napadla, i co dalej.
    Słowa pozostają - proponujesz sie obrazic, czy pomóc Ukrainie bardzo
    zbrojnie ?

> [...]
    > słowa (nie dosłownie i w dużym uproszczeniu) po aneksji Austrii przez
    > Hitlera i napaści na Polskę Chamberlain oddał stanowisko premiera na

    Ale akurat czy Austria sie czula napadnieta?

> [...]
    > Obudził się po ataku Niemiec na Francję (i Belgię, Holandię i Luksemburg).

    > ,,Nasz rząd miał do wyboru hańbę i wojnę. Wybrał hańbę, a wojnę będzie

    Z drugiej strony, to w 38 mial niewielkie mozliwosci działania.

    J.

  • 10. Data: 2022-06-13 20:57:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 20:39, J.F pisze:

    > Na razie nie. Ale jak sie Ukraina rozpedzi?

    To co?
    Że tak się rozpędzi, jak alianci aż do Berlina pod koniec II WŚ?
    I że niby przez to byli faszystami na równi z faszystowskimi Niemcami?

    Oby się tak rozpędzili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr