  • 1. Data: 2018-10-07 14:47:36
    Temat: Brak odpoiedzi na reklamaję orange
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach
    prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu
    Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać się
    przelewu?

  • 2. Data: 2018-10-07 15:35:32
    Temat: Re: Brak odpoiedzi na reklamaję orange
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze:
> [...]
    > Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać

    Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.
    ~~~~

    Robert

  • 3. Data: 2018-10-07 15:44:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu

    > Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.
    > ~~~~

    I tak powinno odpisać Orange, ale nie odpisało nic, więc chyba można
    uznać, że uznali reklamację?

  • 4. Data: 2018-10-07 18:29:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 października 2018 15:35:33 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu

    > Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.

    Teraz operatorzy musza określać "zwykle dostępną prędkością" która musi być przez
    min 70% czasu działania usługi
    Neostrada określiła to w mojej opcji na 70% prędkości maksymalnej
    Regulaminy zmieniła na początku 2017roku.
    Więc teoretycznie przez 70% czasu powinienem mieć 56 000kb/s a non stop mam w
    okolicach 22000kb/sek
    Jest też nawet stosowny zapis w umowie.

  • 5. Data: 2018-10-07 18:40:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-07 o 18:29, Kris pisze:
    > Teraz operatorzy musza określać "zwykle dostępną prędkością"
    O! Nie wiedziałem. Mam umowę na 6 Mb, ale jak nie zresetuję routera to
    spada do 2 Mb. I tak co 1-2 dni muszę to czynić.
    Umowa kończy mi się w tym miesiącu i chyba zmienię na Netię bo mają
    światłowód. Ale tam też widzę prędkość do 150 Mb.

    Jest jakiś sposób, aby na bieżąco śledzić na ile jestem
    zsynchronizowany? Bo logowanie do routera to głęboko trzeba się
    naklikać, aby dostać się do tych parametrów, a i tak po kilku minutach
    wylogowuje.

    Robert

  • 6. Data: 2018-10-07 19:17:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać

    Trzeba było zadzwonić. Szybciej i więcej byś się dowiedział. reklamacje
    można złożyć też telefonicznie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-10-07 21:39:19
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać

    A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła?

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2018-10-07 21:41:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.
    >                                                     ~~~~

    Hehehe. Zawsze jest DO iluś tam. Tym samym nawet 1 b/s oznacza
    wywiązanie się umowy :)

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-10-08 08:55:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 października 2018 21:38:18 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła?
    Zgłoszenie robiłem 04.09.2018
    05.09.2018 SMS
    "Potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia Większość spraw wyjaśniamy do 7 dni. Nr
    zgłoszenia..."

    12.09.2018
    "Wyjaśniamy zgłoszenie. Odpowiemy najpóżniej do 04.10.2018. Przepraszamy za
    opóźnienie..."

  • 10. Data: 2018-10-08 08:57:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 października 2018 21:40:04 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > Hehehe. Zawsze jest DO iluś tam. Tym samym nawet 1 b/s oznacza
    > wywiązanie się umowy :)

    Już od dłuższego czasu nie
    Hasło: "zwykle dostępna prędkość"