  • 1. Data: 2018-12-14 12:53:47
    Temat: Boże Narodzenie: Szopkowa recydywa nie przejdzie! [Francja]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-boze-narodzenie/
    fakty/news-maja-48-godzin-na-usuniecie-szopki-inacze
    j-zaplaca-kare,nId,2731082

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-12-14 12:57:40
    Od: "n" <...@...e>

    A tak swoją drogą nadal nie podają koloru skóry tego mordercy ze Strassburga?
    BTW moim marzeniem jest Frexit...
    Ale pewnie musimy poczekać ze 30 lat do jakiegoś 2048 aż czarni, brązowi i pozostali
    wyznawcy islamu będą u nich stanowić ponad 50% społeczeństwa i obalą rządy białych
    jak to było w RPA.
    Kto zaprzeczy, że Macron jest homoseksualistą?

    -----

  • 3. Data: 2018-12-14 13:05:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 12:53:47 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    No i fajno. Republika ma się dobrze. Ciekawe kiedy u nas sądy nakażą
    wyprowadzenie krzyży z urzędów państwowych.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-12-14 13:17:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 12:57:40 +0100, n napisał(a):

    > Kto zaprzeczy, że Macron jest homoseksualistą?

    Macie proboszcza o nazwisku Macron, czy to nowy wikary?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2018-12-14 17:30:32
    Od: "n" <...@...e>

    A tak swoją droga co stawiasz na święta zamiast choinki?

    -----

  • 6. Data: 2018-12-14 18:12:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-14 o 13:17, Olin pisze:
    > Macie proboszcza o nazwisku Macron, czy to nowy wikary?

    Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil ;-)

  • 7. Data: 2018-12-14 18:43:14
    Od: "n" <...@...e>

    Pomyliłeś rabina Sarkozy'ego z Macronem.
    Czy Sarkozy jak rabin gwałcił własną córkę jeszcze nie wiadomo.

    -----

  • 8. Data: 2018-12-14 21:29:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-14 o 12:57, n pisze:
    > A tak swoją drogą nadal nie podają koloru skóry tego mordercy ze Strassburga?

    Przecież nawet zdjęcie pokazywali, ćwoku! Masz problemy z rozróżnianiem
    koloru, czy ślepy jesteś?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-12-14 21:30:36
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-14 o 17:30, n pisze:
    > A tak swoją droga co stawiasz na święta zamiast choinki?

    Ja dobrą whisky, ale zależy co kto lubi. Ty korę sosnową albo świerkową?

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2018-12-14 21:33:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2018 o 17:30, n pisze:
    > A tak swoją droga co stawiasz na święta zamiast choinki?

    A co ma krzyż do choinki?

    Shrek