  • 11. Data: 2003-06-19 17:09:40
    Temat: Re: Bank PKO SA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z przykrością stwierdzam, że niestety w chwili obecnej najlepiej jest tam,
    gdzie nas nie ma. BPH PBK SA też daje takie plamy, że głowa mała, więc
    postanowiłem zmienić na inny. No i pochodziłem po kilku. Małe banki
    odrzuciłem na starcie, bo później jest kłopot z dostępem (z reguły jeden
    bankomat w oddziale, a gdzie indziej musisz płacić prowizje). Z większych
    banków, to w każdym znalazłem jakiś haczyk, czy czym akurat obracam się w
    środowisku i nie pytałem w okienku tylko szedłem do znajomego pracownika
    banku. W końcu zostałem w BPH, bo mi się nie chce przekładać.

    W mojej ocenie jest za dużo banków. Rynek się skurczył, a oni na sile
    szukają klienta i oszczędności. Klienta szukają podstępem, a oszczędności
    szukają zmniejszaniem poziomu usług. W BPH rotacja pań w okienku jest tak
    silna, że w zasadzie rzadko kiedy jestem obsługiwany przez tę samą osobę.
    Skutek jest taki, że ja lepiej się orientuję w ich procedurach, niż oni
    sami. A to jest moim zdaniem chore.