    From: "Aurore" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bank PKO SA
    Date: Wed, 18 Jun 2003 10:26:39 +0200
    Sender: s...@o...pl@pa205.przezmierowo.sdi.tpnet.pl

    Witam.
    Mam zapytanie, cóż mogę zrobić, na jakie przepisy się powołać, aby
    wyegzekwować odpowiedź pisemną od Banku, w związku z tym, iż:
    - w grudniu 2002 roku połączyli moje konto z kontem, na które spłacam
    kredyt, w wyniku czego rata kredytowa jest ściągana z konta, o czym do
    dzisiaj pisemnie nie poinformowali mnie, nie dostałam żadnego stosownego
    zawiadomienia,
    - w marcu 2003 roku bankowcy odwiedzili mnie w domu, tłumacząc się tym, iż
    mam niedopłatę kredytu 50 zł,
    - po tej wizycie wysłałam faks, z prośbą o pisemne potwierdzenie połączenia
    obu kont, potwierdzenie wpłat dokonywanych z mojego konta /nie złożyłam
    dyspozycji przelewu, a sytuacja ta ma miejsce z uwagi na połączeniu obu
    kont, czego potwierdzenia nie mam/,
    - dzisiaj mamy czerwiec, a ja nie mam pewności, czy może któryś z
    pracowników czegoś nie mataczy, i po okresie spłaty kredytu, okaże się, że
    nadal mam kredyt do spłacenia + odsetki, za niekompetencje któregoś z
    pracowników.
    Dziwię się, że Bank PKO S.A. tak postępuje.
    Zamierzam wysłał w tej chwili pismo listem poleconym, i byłabym wdzięczna,
    gdybyście mogli mi podać jakieś stosowne paragrafy, na które mogłabym się
    powołać.

    Pozdrawiam
    Aurore

    "Dajemy kredyt odważnym, nie dużym. I tylko tacy dostają u nas kredyt." -
    hasło reklamowe, które ubawiło mnie setnie, nigdy więcej takich gwoździ do
    trumny.