    From: Zbig.Drwiega <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Art 156 par.5 KPK (?)
    Date: Wed, 23 Oct 2002 12:58:22 +0000 (UTC)

    Chodzi o zakres, a przede wszystkim o formę zapisu przegladanych
    dokumentów.

    Było prowadzone dochodzenie w sprawie awantury.
    Są zeznania, oswiadczenia, cząstkowe decyzje Prokuratury.
    Potem np. umorzenie.Nie zgadzam się z umorzeniem.
    Sąd podtrzymał umorzenie dochodzenia.
    Chcę _precyzyjnie_ wskazać wg. mnie - nieścisłości,
    niekonsekwencje.
    W/w artykuł 156 KPC mówi o sporządzaniu odpisów i kserokopii
    _prowadzonego_ dochodzenia.
    A jaki dokument mówi o moim prawie (jako strony)
    do dostępu do _umorzonego_ postępowania?
    Czy mogę zrobić pomocniczą dokumentację kserograficzną dokumentów?
    By dokładnie się zapoznać z treścią, w spokoju zacisza domowego?

    Jakie przepisy regulują taki dostęp?

    Co w rozumieniu KPK znaczy okreslenie "odpis"?
    Jest to odpis urzędowy,(znaczy- formalny) czy mój -
    odręczny szkic, zapis, notatka?

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848