  • 1. Data: 2022-05-06 12:22:39
    Temat: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/60026477/prokuratura-skierowala
    -apelacje-od-wyroku-uniewinniajacego-kierowniczke-sk
    lepu-ikea
    > IKEA. Prokuratura wniosła apelację
    > ; 06.05.2022, 08:28 |aktualizacja: 09:50 Udostępnij:
    >
    > Prokuratura skierowała do sądu apelację od wyroku uniewinniającego
    > kierowniczkę działu personalnego sklepu IKEA. Prokuratura nie zgadza
    > się z ustaleniami sądu, jakoby zwolnienie przez nią pracownika sklepu
    > nie było motywowane jego przynależnością wyznaniową. [...]
    > Sprawa ma związek z wydarzeniami z maja 2019 r., kiedy IKEA zamieściła
    > komunikat dotyczący ,,Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii,
    > Transfobii i Bifobii". [...]

    Gdyby pracownik zamieścił taki wpis "sam z siebie" bez nachalnej
    *prowokacji* ze strony pracodawcy jak dla mnie zwolnienie byłoby
    całkowicie uzasadnione. Jak dla mnie to ta nachalna prowokacja
    pracodawcy jest kluczowa dla sytuacji prawnej. Jak IKEA *sama*
    "wrzuciła temat" to jak dla mnie *sama* poszerzyła swobodę wypowiedzi
    "wkurwionego" pracownika.

    Jak pytasz do dostajesz odpowiedzi nie tylko takie jakie ci się podobają
    w kraju wolności i demokracji, nieprawdaż? Czy może szwedzkie standardy
    są inne?

    Zaś zwolnienie za zacytowanie STAREGO Testamentu w REAKCJI na działania
    pracodawcy spoza podstawowych celów firmy (sprzedaż mebli z zyskiem)
    nawet poszerza zakres możliwej dyskryminacji. Czyli mówiąc wprost:
    prawdziwy żyd ortodoksyjny mógłby także podobny wpis popełnić.
    Czy może IKEA "prewencyjnie" takich nie zatrudnia? ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-05-06 12:51:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2022 12:22:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli mówiąc wprost:
    > prawdziwy żyd ortodoksyjny

    Wciąż świat ci się kręci wkoło Żydów, Filipku? Kiedy ty wreszcie
    dorośniesz...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-05-06 13:39:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 12:51, Jacek Maciejewski pisze:

    > Wciąż świat ci się kręci wkoło Żydów, Filipku? Kiedy ty wreszcie
    > dorośniesz...

    Jak nie masz szacunku dla wiary katolickiej to logiczne jest podsuwanie
    Ci przykładu z inną wiarą.

    I wtedy zaczynasz się wić i bluzgać na adwersarza.

    Takie to lewactwo jest ;-)

  • 4. Data: 2022-05-06 14:02:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2022 13:39:15 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Takie to lewactwo jest ;-)

    Masterku, ludzie się dzielą na rozumnych oraz wierzących. Polityczne
    przekonania lewicowe czy prawicowe nic tu do rzeczy nie mają. Podobnie
    zresztą jak twój post który się ma do sprawy jak pięść do oka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-05-06 14:04:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Wciąż świat ci się kręci wkoło Żydów, Filipku? Kiedy ty wreszcie
    > dorośniesz...

    Jak ci kto inny odpowiedział: dopierdolić katolikom to dla wielu żaden
    problem ale jak ustanowionym "precedensem" oberwą "niektóre inne
    wyznania" to wtedy będzie wielki rejwach.

    Ja wiele wersji (prawomocnych) wyroków Wysokich Sądów w tej sprawie
    jakoś tam przełknę jeśli ich logika będzie stosowana _konsekwentnie_
    do innych wyznań.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2022-05-06 14:07:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 May 2022 14:04:10 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja wiele wersji (prawomocnych) wyroków Wysokich Sądów w tej sprawie
    > jakoś tam przełknę jeśli ich logika będzie stosowana _konsekwentnie_

    Konia z rzędem temu kto rozwikła twą przenikliwą do szpiku kości myśl.
    Ja wymiękam :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-05-06 14:37:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 May 2022 12:51:52 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wciąż świat ci się kręci wkoło Żydów, Filipku? Kiedy ty wreszcie
    > dorośniesz...

    A nie?
    Nawet Putin musi Żydów przepraszac :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-05-06 14:43:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A nie?
    > Nawet Putin musi Żydów przepraszac :-)

    Samokrytyka ławrowa by przecież nie wystarczyła! ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-05-06 14:46:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2022 14:37:44 +0200, J.F napisał(a):

    > A nie?
    > Nawet Putin musi Żydów przepraszac :-)

    A mało to głupców na świecie? Nie sieją ich a rosną ...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-05-06 15:53:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 14:02, Jacek Maciejewski pisze:
    > na rozumnych oraz wierzących.

    Ale jakoś tak wychodzi że na Kościół się łatwiej bluzga niż na wyznanie
    żydowskie ;-)

    A jak ktoś napisze Żyd to ma fobię a jak pedał w sutannie to opisuje
    rzeczywistość.

    Ty mas jakąś fobię na słowo Żyd. Popartą rozumem czy wiarą ;-)