  • 1. Data: 2020-05-27 00:34:22
    Temat: AntyszczepionKOwy lekarz z sondownym zakazem wyKOnywania zawodu
    Od: m...@g...com

    sądy znowu uderzają w środowisko PiS
    25 maj j...@j...org

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/lekarz-mo
    wil-ze-szczepionki-to-mordowanie-ludzi-hubert-czerni
    ak-uslyszal-wyrok/9kj7d2w

    Lekarz z Opoczna - Hubert Czerniak był dobrze znany w środowisku antyszczepionkowców.
    Jego niekonwencjonalne poglądy i metody leczenia zyskiwały zwolenników na portalach
    społecznościowych. Naczelny Sąd Lekarski zdecydował, że przez najbliższe dwa lata nie
    będzie mógł wykonywać zawodu. Przedstawiciele Naczelnej Izby Lekarskiej zwracają
    uwagę, że to decyzja dla dobra pacjentów.

    Doktor Hubert Czerniak otrzymał karę zawieszenia prawa do wykonywania zawodu na dwa
    lata - informuje "Gazeta Wyborcza". Kontrowersyjne poglądy lekarza z Opoczna są znane
    głównie w środowisku przeciwników szczepień. Medyk przyrównywał przyrównywał
    szczepionki do morderstw i faszyzmu. Przekonywał też m.in., że potrafi leczyć autyzm
    witaminami.

  • 2. Data: 2020-05-27 06:00:40
    Temat: Re: AntyszczepionKOwy lekarz z sondownym zakazem wyKOnywania zawodu przez 2 lata [Naczelny Sąd Lekarski]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jak NSL sądzi że ten wyrok przekona do szczepionek to ja wróże im sukces
    na miarę końcowych osiągnięć b. dyrektora PR3. Czasem są tylko złe i
    gorsze wyjścia, ja jakoś nie jestem przekonany że to taka sytuacja.
    Naczelnemu Sądowi Lekarskiemu życzę takiej stanowczości także w przypadkach
    lekarzy którzy spierdoli leczenie pacjenta ze skutkiem śmiertelnym.

    https://www.newsweek.pl/polska/lekarz-antyaszczepion
    kowcow-hubert-czerniak-pozbawiony-prawa-do-wykonywan
    ia-zawodu/81cyj56

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Naczelna_Izba_Lekarska

    --
    A. Filip