  • 131. Data: 2018-03-20 01:18:38
    Temat: Re: Projektor (było: Abonament RTV i zmiana mieszkania)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-19, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    > jak na wszystko

    Prawda.

    > ano trzeba

    To jest MZ największy praktyczny minus, bo nie tylko chodzi o jakość,
    ale też o multitasking. Owszem, są filmy co będę ogladał z niepodzielną
    uwaga i tchem zapartym, ale fajnie też obejrzec sobie np. coś popularno-
    naukowego oglądając jednym okiem i robiąc cos innego drugim.

    > tego nie rozumiem, ekran mam na oknie (robi za dodatkowe zaciemnienie),
    > jest sterowany pilotem, więc zwinięcie go/rozwinięcie, to kwestia
    > przycisku na pilocie. Projektor jest podwieszony pod sufitem, natomiast
    > kable ukryte w ścianie (podczas remontu odpowiednio poprowadziłem kable
    > myśląc o różnych rzeczach, w tym o projektorze.

    No taki projektor pod sufitem w mieszkaniu, w pomieszczeniu w którym się
    najczęściej przebywa to MZ wyglada mocno tak se. No chyba, że ma się
    pomieszczenie dedykowane lub 100m2 salon to pewnie cos wiszące z sufitu
    z paroma kablami (nie wszystko da się ukryć, nie?) zginie, ale wtedy to
    taka impreza kosztuje jeszcze więcej.

    Poza tym, taka aranżacja z ekranem na oknie to tez wydaje mi sie lekki
    kłopot, bo na ogół meble (sofy, fotele) nie są ustawiane przodem do
    okna, a przy typowym ustawieniu wzłóż ścian to będą cyrki z głośnikami.

    --
    Marcin

  • 132. Data: 2018-03-20 06:46:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > uwaga i tchem zapartym, ale fajnie też obejrzec sobie np. coś popularno-
    > naukowego oglądając jednym okiem i robiąc cos innego drugim.

    Zgadza się - dlatego to się nazywa kino domowe. Po prostu siedzisz i
    oglądasz - jak w kinie.

> [...]
    > pomieszczenie dedykowane lub 100m2 salon to pewnie cos wiszące z sufitu
    > z paroma kablami (nie wszystko da się ukryć, nie?) zginie, ale wtedy to

    Kwestia gustu. Mi projektor specjalnie nie przeszkadza. Co więcej w
    takim ustawieniu jak mam nie miałbym gdzie postawić telewizora.

    Shrek

  • 133. Data: 2018-03-20 08:51:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > uwaga i tchem zapartym, ale fajnie też obejrzec sobie np. coś popularno-
    > naukowego oglądając jednym okiem i robiąc cos innego drugim.

    Tu byś się zdziwił, żona właśnie narzeka, czasami wychodzi jak są
    denerwujące sceny, by nie widzieć, zazwyczaj wychodziła do kuchni, ale
    przez drzwi na tak dużym ekranie za dużo widać mimo wszystko...

> [...]
    > pomieszczenie dedykowane lub 100m2 salon to pewnie cos wiszące z sufitu
    > z paroma kablami (nie wszystko da się ukryć, nie?) zginie, ale wtedy to

    Nie wiem co masz w tym "tak se" Rozumiem, że żyrandola też nie masz pod
    sufitem...

    > Poza tym, taka aranżacja z ekranem na oknie to tez wydaje mi sie lekki
    > kłopot, bo na ogół meble (sofy, fotele) nie są ustawiane przodem do
    > okna, a przy typowym ustawieniu wzłóż ścian to będą cyrki z głośnikami.

    czemu? zależy od mieszkania, u mnie wręcz idealnie było, dlatego
    wybrałem okno, a nie którąś ze ścian (co byłoby tańsze, bo wtedy
    malujesz na odpowiedni kolor i tyle). Ja podobnie jak przedpiszca, czas
    na oglądanie mam zazwyczaj wieczorami i polowanie na film w tv mnie
    zdenerwowało, więc zawszeć można sobie kupić, albo skorzystać z jakiegoś
    VOD-a, włączasz i sobie oglądasz odpoczywając właśnie....

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 134. Data: 2018-03-20 09:04:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zdenerwowało, więc zawszeć można sobie kupić, albo skorzystać z jakiegoś
    > VOD-a, włączasz i sobie oglądasz odpoczywając właśnie....

    No właśnie - do tego rozkładane fotele, barek, winko, zapauzować i do
    toalety się udać...

    IMHO znacznie lepiej niż na telewizorze. Czego najlepswzym dowodem jest
    to, że ze znajomymi seriale oglądaliśmy właśnie u mnie, a nie na 50
    calowej plaźmie u kolegi.

    Wadą projektora nie są wszytkie omówione to "wady" bo to są w zasadzie
    ficzery;) Tylko gówniany kontrast w porównaniu z nawet słabym
    telewizorem. A zaletą jest między innymi to, że można oficjalnie
    kurwizji nie wspierac. Choć jak widać cześć partyjnych traktuje to jako
    wałek - bo przecież oni tak to napisali, żeby w zasadzie każdy płacił, a
    tu się chuje uchylają:P Kodi sobie na malince zainastalują i cwaniaczą.

    Shrek

  • 135. Data: 2018-03-20 11:51:40
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Mar 2018 15:04:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Spełnil wymagania formalne, więc został. Zmienił pracę, wziął kredyt;)
    >
    > To teraz rolnik to taki chłop pańszczyźniany a rebus - rolnikiem trzeba
    > się urodzić i zostać nie wolno?

    Oczywiście, że wolno, podobnie jak pierdzieć i bekać na proszonym obiedzie;
    żadne przepisy tego nie zabraniają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 136. Data: 2018-03-20 11:53:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-20 o 11:51, Olin pisze:

    > Oczywiście, że wolno, podobnie jak pierdzieć i bekać na proszonym obiedzie;
    > żadne przepisy tego nie zabraniają.

    A co to za pseudoargumenty?

    Czy z faktu, że żadne przepisy nie zabraniają Olinowi pisania na
    Usenecie oznacza, że skoro Olin pisze, to trzeba takie zachowanie
    porównywać do tego, jakby Olin się zesrał na dywan?

    --
    Liwiusz

  • 137. Data: 2018-03-20 11:54:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Mar 2018 15:07:14 +0100, z napisał(a):

    > Można odziedziczyć parę arów a KRUS się z automatu upomni o składki a
    > urząd gminy o podatek gruntowy.

    Odziedziczyłem 1/4 z 1.9 ha gospodarstwa. Razem z matką sumiennie płacimy
    podatek gruntowy, leśny i od nieruchomości, o czym co roku przypomina nam
    UG, ale KRUS nic a nic od nas nie chce i to już od ośmiu lat.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 138. Data: 2018-03-20 11:58:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 20 Mar 2018 11:53:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Czy z faktu, że żadne przepisy nie zabraniają Olinowi pisania na
    > Usenecie oznacza, że skoro Olin pisze, to trzeba takie zachowanie
    > porównywać do tego, jakby Olin się zesrał na dywan?

    Gdyby za pisanie w usenecie zaczęły przysługiwać ulgi podatkowe i wtedy
    nagle zacząłbym to czynić, osądziłbym się właśnie w taki sposób.

  • 139. Data: 2018-03-20 14:13:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-19 o 22:17, z pisze:

    > Nic z tego nic tu już nie napiszę ;-)

    Przykro mi ale skłamałeś. Ale kombinuj dalej, kombinuj. :-)

    Pozdrawiam

  • 140. Data: 2018-03-21 00:14:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-19 o 12:26, Olin pisze:

    > Po prostu szli do mięsnego i kupowali 20 dkg polędwicy, do tego 25 dkg
    > szynki, a potem zjadali wszystko w domu z chrupiącymi bułeczkami i świeżym
    > masełkiem.

    Nie przesadzasz? :-)

    --
    animka