  • 1. Data: 2022-06-07 23:16:42
    Temat: 13-latka koło Kijowa
    Od: n...@o...pl

    Myślę, że da się jakoś uzasadnić strzelanie za uciekającą 13-latką?

    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/13-latka-udawala-ma
    rtwa-by-nie-zabili-jej-rosyjscy-zolnierze/frlgfgd?ut
    m_source=facebook_extra&utm_medium=social&utm_campai
    gn=allonet_social_48h&utm_term=autor_3&fbclid=IwAR2_
    cHR0tv8aBgwcsOpZjBMZz-nKiK4TDHADis6bq868xJCOXufK0rxM
    W-c

    28 lutego we wsi Katiużanka w obwodzie kijowskim rodzina dziewczyny jechała
    samochodem jedną z ulic wioski do domu.

    Zgodnie z relacją nastolatki po drodze rodzina trafiła na rosyjską kolumnę, a
    wojskowi zaczęli strzelać "ze wszystkich stron". Trafili w ojca dziewczyny i w
    bak samochodu.

    Niebytow poinformował, że mężczyzna i kobieta zginęli na miejscu, a samochód
    się zapalił.

    Daryna powiedziała, że udało jej się wydostać z samochodu i odbiec z miejsca
    zdarzenia. Za dziewczyną strzelano. 13-latka schowała się, jednak strzały nie
    cichły. Została ranna w rękę i w nogę. Była cała we krwi.

    Kiedy Rosjanie podeszli do niej, Daryna leżała nieruchomo, udając martwą. --
    Szarpali mnie za nogę. A ja leżałam. Kiedy poszli, doczołgałam się pod
    ogrodzeniem -- relacjonowała dziewczyna. 13-latkę znaleźli miejscowi. Dziewczyna
    trafiła do szpitala.

  • 2. Data: 2022-06-08 10:45:51
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 07 Jun 2022 23:16:42 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Myślę, że da się jakoś uzasadnić strzelanie za uciekającą 13-latką?

    Niezawodnie przypominała kogoś z Volkssturmu.
    Ponadto Robert Policmajster zapewne zwróci uwagę, że nie wiadomo, co ci
    żołnierze widzieli.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-06-08 15:10:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 czerwca 2022 o 10:45:53 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Niezawodnie przypominała kogoś z Volkssturmu.
    > Ponadto Robert Policmajster zapewne zwróci uwagę, że nie wiadomo, co ci
    > żołnierze widzieli.

    Ew. być może ci żołnierze widzieli, tyle że przed wyruszeniem na "wyzwalanie Ukrainy
    z faszyzmu", "Dziecko Wojny" Tarkowskiego - jakby nie patrzeć, Złoty Lew za
    debiutancki pełny metraż,
    chyba mu tego teraz nie odbiorą (ciekawe, co mógłby osiągnąć, gdyby nie
    bolszewicy...).
    Tyle że pewnie w jakieś "wersji specjalnej" - bo to jednak arcydzieło kina
    antywojennego.
    Ale odpowiedni politruk ze wszystkiego zrobi użytek.
    I to tak, że kurwizja to może się schować.

  • 4. Data: 2022-06-09 12:33:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Jun 2022 23:16:42 +0200, n...@o...pl wrote:
    > Myślę, że da się jakoś uzasadnić strzelanie za uciekającą 13-latką?
    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/13-latka-udawala-ma
    rtwa-by-nie-zabili-jej-rosyjscy-zolnierze/frlgfgd

    Tak gwoli scislosci procesowej to 13-latki rozne są, i od tylu moze
    byc problem rozpoznac czy ma 13, 23, 33 czy nawet 53 lata.

> [...]
    > wojskowi zaczęli strzelać "ze wszystkich stron". Trafili w ojca dziewczyny i w

    I od tego trzeba zaczac.

    I - tak chcieli "wyzwalac" i zeby ich kwiatami witano?

    J.

  • 5. Data: 2022-06-09 12:34:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2022 10:45:51 +0200, Olin wrote:

    > Niezawodnie przypominała kogoś z Volkssturmu.
    > Ponadto Robert Policmajster zapewne zwróci uwagę, że nie wiadomo, co ci
    > żołnierze widzieli.

    Bo tez i nie wiadomo.
    Moze wczesniej pare samochodow zolnierzy przywozilo.

    J.

  • 6. Data: 2022-06-09 13:05:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Jun 2022 12:34:41 +0200, J.F napisał(a):

    > Bo tez i nie wiadomo.

    Obstawiam, że ukazała im się Najświętsza Panienka i kazała mordować
    cywilów.

    > Moze wczesniej pare samochodow zolnierzy przywozilo.

    No ale kacapska agentura już dowiodła, że ukraińscy żołnierze używają
    rowerów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-06-09 13:26:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 13:05:28 +0200, Olin wrote:

    > Obstawiam, że ukazała im się Najświętsza Panienka i kazała mordować
    > cywilów.

    > No ale kacapska agentura już dowiodła, że ukraińscy żołnierze używają
    > rowerów.

    Szwajcarscy uzywaja/li.
    Wietnamscy uzywali.

    Rower swoje zalety ma.

    J.

  • 8. Data: 2022-06-10 01:00:00
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo tez i nie wiadomo.
    > Moze wczesniej pare samochodow zolnierzy przywozilo.

    Czytasz choć trochę?

  • 9. Data: 2022-06-10 01:00:49
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    rtwa-by-nie-zabili-jej-rosyjscy-zolnierze/frlgfgd

    > Tak gwoli scislosci procesowej to 13-latki rozne są, i od tylu moze
    > byc problem rozpoznac czy ma 13, 23, 33 czy nawet 53 lata.

    A od jakiego wieku żołnierz może strzelać do uciekającego cywila?

  • 10. Data: 2022-06-10 06:05:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 01:00:49 +0200, n...@o...pl wrote:
    rtwa-by-nie-zabili-jej-rosyjscy-zolnierze/frlgfgd

    > A od jakiego wieku żołnierz może strzelać do uciekającego cywila?

    No ale tytul dales "13-latka" i pytales czy da się jakoś uzasadnić
    strzelanie za uciekającą 13-latką?

    Jej zastrzeleni rodzice cie widac nie interesują :-(

    J.